![]() |
Download station med brandvägg
Nå´n som vet hur man ska ställa in internetinställningarna i content manager? Sitter bakom en brandvägg och när jag ska ladda hem något från DLS så säger content manager att jag ska registrera serial när jag kör port forwarding i min router och med mit Ip och port inställt i content manager.
När jag kör i Internet explorer inställningarna i content manager så får jag upp DLS och grejorna som jag vill ladda hem startar.....men det laddas inte hem nå´t...den bara står och tuggar.. Nå´n som känner igen detta får gärna skriva en kommentar. mvh |
Vet ej tyvärr,du skulle inte vilja förklara felet lite mer?
|
2 bifogad(e) fil(er)
Kolla på bilderna. Allt ser ju rätt ut på den första bilden...då har jag "use internet explorer" inställningarna i Content Manager under fliken settings. Men den laddar aldrig hem något...den försöker men lyckas inte....
Eftersom jag sitter bakom en brandvägg så känns det ju som jag behöver köra med proxy-inställningarna där jag skriver in mitt Ip och vilken port jag vill köra på, men då blir det som på bild 2. |
Hej
Vilket trainz har du
Trainz UTC Trainz 2004 Trainz 2006 TW |
Citat:
|
Det är ju märkligt...efter 2 dagar börjar allt bara fungera utan att jag gjort ett jota...
Så problemet får anses vara löst... tack ändån |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:00. |