![]() |
www.trainsim.no
God kveld.
Vil bare opplyse om at selv om www.trainsim.no ligger nede, er den ikke nedlagt. Sidene ligger nede p.g.a. en serverfeil, men det arbeides med å få sidene opp igjen. Alt innhold er tatt vare på og vil bli gjort tilgjengelig igjen. I mellomtiden ber jeg brukerne være tålmodige, og oppfordrer til å bruke dette forumet, eller www.3dtog.com. |
Citat:
|
Da er Trainsim.no oppe å går igjen.
|
:confused:Det ser dessverre ut som om trainsim.no ligger nede igjen:confused:
|
Nu är sidan igång igen!
|
Men nå er siden nede igjen og den har vært meget treg før den ble borte.
Så nå vuderer jeg å kutte ut Trainsim.no og gå over til et annet forum å legge ut info og bilder på min rute, da trainsim.no er så upålitelig. |
Citat:
|
Citat:
|
Da er Trainsim.no oppe å går igjen.
|
hei igjen:) Ser at Trainsim.no ligger nede igjen , noen som vet om det er for godt denne gangen ?
|
Citat:
|
Fortfarande nere?? Ingen information?? :confused: :visslar:
|
Da har jeg undersøkt litt.
Og har følgene melding fra han som drev Trainsim.no. "Serveren er ihvertfall tatt ned og kommer neppe opp igjen. Min greie var at jeg skulle holde server og andre skulle ta seg av resten, det er det jeg har tid til." |
Citat:
|
Hej!
Någon som vet om det finns någon annan sida att ladda hem norska lok och vagnar på ? Saknar många som EL 17, DI3, Norska personvagnar och Hector+twa godsvagnar. Hälsar Anders |
Det er riktig at trainsim.no er lagt ned, og jeg kommer ikke til starte den opp igjen.
Jeg sitter med rettighetene til alle filene som tilhørte trainsim.no, og filene er selvsagt fortsatt inntakt. Jeg vil svært gjerne at filene skal forbli i trainsim miljøet, og tar gjerne imot forslag til seriøse trainsim nettsteder som vil overta ansvaret for disse filene. Runar |
Vi på Banbyggarna.se kan ta över filerna så att dem finns för nedladdning. Vi har plats på våran server för dem.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:59. |