![]() |
Norrköpings spårvägar
Hej jag håller på att bygga norrköpings spårvagnsnät till trs Som ni kan följa framstegen här och ska självklart ha med centralstationen som jag håller på med just nu. Denhär rutten kommer antagligen att släppas på downloadstråden innom outsagd tid, jag gör detta för att jag blev så inspirerad av gbgtrams Projekt göteborg
ALLT ÄR MÄTT NÄSTAN EXAKT:grin: PÅ METERN ALTSÅ |
Det låter kul. :tumme_upp:
Har åkt där många gånger och även fått köra en liten bit. |
Loter kul!:D Lycka till!:)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Här har vi de små framstegen som jag har gjort (Detta har jag gjort idag (Började vid 10 och har tagit många pauser då och då))
PS. den andra bilden är en ankomsttavla som jag försöker göra till gmax (det är mitt första bygge) den kommer finnas i olika utföranden |
Citat:
|
kul...
Citat:
De låter som ett fint & intressant byggprojekt, härligt att spårvägarna i Sverige börjas byggas av nu, du är den första vad jag vet som gör de i Norrköping, vi GBGtram & trainz2007 ( PT GBG) slår rekord i de tidigare avbyggnationerna av Göteborg och bygger av hela Göteborg inte bara spårvangsnätet utan tåg med.. även lite annat som flyglinjer ( från Säveflgpl.) busslinjer & Älvsnabbs linjen ( båt) mm... Men lycka till med Norrköpnings Spårvagnsnät :tumme_upp: |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Här kommer ett repaintframsteg (mitt första faktiskt)
Kommentera gjärna av all sorts kritik :grin: |
om det är någon som har kartor av några slag skicka dem gjärna till mig för att det skulle vara till stor hjälp
|
Mycket bra, jag saluterar dig. mvh Johnny
|
..tips
Citat:
|
Citat:
|
Snyggt
Väldig bra början och din första repaint var väldig snygg, trodde att den såg ut så (alltså att du laddade ner en färdig norrköpingsspårvagn) innan jag läste om din repaint så bra jobbat!
Du får gärna använda spår och saker från vår rutt, det finns coola stadsspår som har spåren på tegelstenarna, börjar med Strab eller nåt //GAMPANAT Projekt Göteborg |
Har själv varit inne på att bygga Norrköping, då använde jag denna karta.
http://www.norrkoping.se/bo-miljo/tr...rta_070212.pdf Lycka till! |
Citat:
|
Citat:
|
JAG GER UPP FÖR ATT MIN DATOR LA AV OCH ALLT FÖRSVANN. JA NI HAR HÖRT RÄTT JAG GER UPP Jag orkar inte ha en massa skyldigheter Förlåt
|
Meh!
Fan va det var synd :(
Ifall du skulle vilja bygga om det någon gång så kan du alltid ta hjälp av oss i Projekt Göteborg, vi kan fixa repaints och annat. Det suger verkligen när det blir så när man håller på att bygga, det hände mig en gång men en annan dator när jag hade byggt väldigt mycket av göteborgs stad i trainz innan Projekt Göteborg bildades och sen gav jag upp men började på nytt och nu har det gått bra än så länge. Du har vår support // Projekt Göteborg |
Citat:
Jag har trainz 2009 och "2010 samt Railworks, BVE, SST och ATS om det kan komma till nytta.:Fnissa: |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:21. |