Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Vad fick ni i julklapp? (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=18101)

knebert 2007-12-24 21:06

Vad fick ni i julklapp?

Hej

Ja som rubriken säger...Vad fick ni i julklapp?

Själv fick jag en styck Alladdin-låda och ett jukort där det stod att det var insatt 1000 :- på Cancerfondens konto...:D Det tycker jag var en kanonjulklapp...:)

Ha en bra fortsättning på julen....

MVH Kenneth

Adtranz92 2007-12-24 21:09

Väntar på Min Nikon L11 som jag beställde i Torsdag. Kommer väll nu i veckan. Spåra frakten på postens hemsida och såg att den var i Jönköping. Dom kör väl produkten på Godståg till Gävle och resten i lastbil.

Olaf Lindström 2007-12-24 21:12

Trevligt med julkortet från Cancerfonden...:)

Blev pengar samt trisslotter för min del, vann 175kr på 8st lotter(varför ska alla köpa sådana lotter???) så det gick inte runt...:rolleyes:

Slash2 2007-12-24 21:18

Jag fick en Pentax K10D som jag längtat otroligt mycket efter, lite kläder, ett par samlartallrikar med spårvägsmotiv, pengar och en uppsättning elgitarrsträngar. Jag är jättenöjd!:)

Kristian 2007-12-24 21:37

Från föräldrarna: En extern hårddisk på 500 GB, en bok med fräckisar (:D), lite kläder, Simpsons-Filmen, Krylbo-Hallsberg från förarplats, spolarvätska (!) och diverse godis.

Från Tågia: En stor chokladask.
Från Roslagståg: En väderstation, fickalmanacka och Roslagsbanekalendern 2008.

Självklart så är jag mer än nöjd.:)

micke321 2007-12-24 21:55

Fick en TomTom One version3 med skandinavien kartor av mig själv :) , sen fick jag det sedvanliga strumpor och kläder. Plus ett par japanska knivar med bambu handtag. Och så pengar. Väntar på julklappar från far & mor som är i usa över jul & nyår..

Marcus Gustavsson 2007-12-24 22:01

Ja då får jag väll säga det med då ;), jag fick ett grafikkort,nvidia geforce 7300gt 512 mb xfx, need for speed proe street till xbox 360, assassins creed till xbox 360, ett par skor, en tröja o ett netagregat så jag kan spela xbox 360 live ( trådlöst så klart ;) )

simonbertilsson 2007-12-24 22:01

Från företaget:
Två biobiljetter, en termos och beskedet att 25 000 kronor skänks till ett barnhem i Litauen (vi är ca 50 pers på företaget). Det var helt klart den bästa julklappen!

Från en kund:
En ask med toblerone (inte fel det heller ;)).

Från familj och vänner:
En skjorta
En randig tröja (de har väl tröttnat på mina enfärgade t-shirts :rolleyes: )
Ett par kalingar. :rolleyes:
En servis med mattallrikar och muggar för vardagsbruk (Mormor och morfar vill visst att jag ska flytta hemifrån, vilket iofs även jag vill, så fort jag vet hur framtiden blir).
En osthyvel från samma.
En ficklampa som laddas med en inbyggd generator. Smidigt att ha med i bilen.
Sista boken i Stieg Larssons milleniumserie - "Luftslottet som sprängdes". Ska bli spännande att läsa! Grymt bra serie. :)
Presentkort på 200:- på Kjell & Co. Alltid användbart.
En biobiljett.
En prenumeration á 5 nummer på tidningen Foto. Gött!

Tror jag fick med allt där. :)

Trevlig fortsättning och gott nytt år! :)

Erik Götborg 2007-12-24 22:12

Citat:

Ursprungligen postat av Adtranz92
Väntar på Min Nikon L11 som jag beställde i Torsdag. Kommer väll nu i veckan. Spåra frakten på postens hemsida och såg att den var i Jönköping. Dom kör väl produkten på Godståg till Gävle och resten i lastbil.

Nix...lastbil hela vägen! Paket går på lastbil, brev på tåg...

Dson 2007-12-24 22:30

Jag fick:
Pengar, lite choklad och: En stekpanna med tillhörande stekpanna samt COOP's "Vår Kokbok":D

mjtag 2007-12-24 22:44

Jag fick inte så mycket julklappar. Mest ekonomiskt bidrag, från framförallt morfar, så jag kunde köpa min nya efterlängtade dator. I övrigt någar DVD-skivor med serien "Rena rama Rolf" med bl a Lasse Brandeby & Robert Gustavsson och några godispåsar från farmor. Som man brukar få av henne. Mina egna julklappsinköp har blivit försenade pga arbetet med nya datorn så dom köpes lite senare.

Sparkfot 2007-12-24 22:47

Från Veolia Transport: Träningsbag,vattenflaska,handduk.
Från familj och vänner: Ipod,filmer och andra bra att ha saker.
Helt ok..

sealpower 2007-12-25 00:34

lite varierande saker, det jag håller främst är dock (till stor del egenfinansierad)ett exemplar av Sonys senaste spelkonsol, som jag för övrigt skriver detta inlägg på. Nu återstår bara att komma på vad jag ska använda den till.

Jared 2007-12-25 02:24

Jag fick ett gymkort så jag kan börja träna upp kroppen lite mer:) Sedan kommer det nåt på posten senare, vad vet jag inte:)

Mson 2007-12-25 02:34

Fick
Lyle & Scott T-shirt
Lyle & Scott piké
Kalsonger
Godis
Pengar
Presentkort hos Statoil
Deoderanter, parfymer
Lampa

Blir lite mer om några dagar ....

Eric B 2007-12-25 14:27

Pentax K10D
Chocklad
Guiness Världsrekordbok 2008
Dvdfilm, Bond - älskade spion
1000:- kontant

Sen väntar några sena julklappar till så jag får återkomma ;)

Robert 2007-12-25 14:35

3000 kr kontant
1 bok.

Schulz 2007-12-25 17:22

5000 kr insatt på sparkonto
2000 kr totalt i kontanter
350 kr totalt i telefonkortspåfyllning
2 present kort på SF Bio
24 säsong 6 DVD
Die Hard 4.0 DVD
Get over it DVD
Ett par jeans
Hylssatslåda från Biltema
Bogseringslina
Startkablar
Domkraft
Glöggservis
Ett flak Pripps Blå
En kaka Schweizernötchocklad
En Aladdinkartong
En kortlek med nakna tjejer på :D

Finns några mer, men de är inte nämnbara, det är årliga presenter som vi brukar få här.

Så jag är nöjd med denna jul, fast man fick vara tomte denna gång för första gången. :)

Adtranz92 2007-12-27 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av Adtranz92

Såg på postens hemsida att kameran var här nu. Så jag skall hämta den när morsan kommer hem från jobbet.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:21.