![]() |
Är det någon som ska till Ängelholm i helgen?
Är det någon är i från forumet som ska till Banmuseet i helgen? Alltså mellan den 29 april- 1 maj?
|
Jupps! :D
Måndagen närmare bestämt. |
Synd att man inte kunde komma ner.. Men måste spara pengarna nu.. tjaa, kanske skulle komma om någon annan betalar?!:rolleyes: ;)
|
Citat:
|
En information som inte har gått ut så offentligt.
Är att det ska byggas en modelljärnväg på museet som är till Salu. // En av rallarna som ska bygga:) |
Citat:
|
Citat:
|
Det var tänkt så, fast det har ändrats då jag nog främst skulle åka för att NJ's resa verkligen skulle vara unik. Fattar inte att folk inte nappade...:(:(
|
Nu är jag dålig på kartor. Men passerar man Ängelholm om man åker X2 till GBG?
|
Om man åker med X2 från Malmö till Götborg, går tåget via Hässleholm. Men åker man X31 mellan samma städer passerar man Ängelholm. Ligger strax söder om Hallandsåsen.
|
Jag och Ice_tobbe ska dit imorgon! men vet någon hur länge de har öppet?? ska ta tåget!
|
ska också dit imorrn.....mina föräldrar ska köra:p
|
jag var där idag, lördag
|
Jag var där med Metal_henke vi tog tåget in där kl:09:55 det var skit kul med mega-mycket märklin:) :) :) :) :):):):):):)!!!!!!!!
//Tobbe! |
Citat:
Vad tycker ni som varit där om vår Modelljärnväg? Alltså den som vi bygger på för fullt? |
Citat:
Såg du några personer i röd och blå jacka + keps och mössa som gick runt förbi er hela tiden? Det var jag och Ice_tobbe.. |
Citat:
Banan kommer att va klar imorgon, ska leveras till köparen. Kommer att lägga in lite bilder på banan imorgon kväll. Eller kommer att lägga in bilder på hela helgen. |
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Bilder önskas!!!!!!
Är det någon som har bilder från Trainzhörnan? I så fall hör av dig är du snäll.
Överhuvudtaget letar jag efter bilder för att göra en liten fototur runt Trainz och museet att visa för Trainz forum. Hoppas på snabba svar ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:57. |