![]()  | 

Norske motorvogn type 71 / 73 

1 bifogad(e) fil(er) 

Jobber med norske motorvogner type 71 "flytoget" og type 73 i ulike varianter til msts..:grin: 
	 | 

Citat: 

ser bra ut, synd att man inte använder MSTS så ofta längre.  | 

Hej! 
	Oj, jag ramla av stolen. Det blir säkert fint till Thn-rutten. Du Marcus, MSTS kommer överleva länge och blir bara bättre och bättre. :tumupp:  | 

Detta har jag väntat på länge!!! :tumme_upp::tumme_upp: 
	Blir ju minst sagt perfekt att ha på Trollhättanrutten! :ber::ber: Lycka till i fortsättningen!! :applad:  | 

Nu blev jag riktigt glad! Hoppas någon vill bygga Gardermoenbanan nu när Flytåget kommer!:tumme_upp::tumme_upp: 
	 | 

Citat: 

Jag har sett en av dina bilder om hytten. Finns det möjlighet att få bilderna till simhytten?  | 

(H)julafton i förtid eller!? :D Jättesnyggt, har efterfrågat detta tåg tidigare. Blir det genomskinliga (transparenta) fönster också? :) 
	 | 

Dette ser jo helt Max ut. Lenge leve MSTS.:applad::tumme_upp: 
	 | 

Citat: 

| 

Det blir ikke gjennomsiktige vinduer i første versjon, kanskje senere. 
	Jobber nå med strømavtakerene på BMU-vognen. Har lagt ut en video på youtube i dag. http://www.youtube.com/watch?v=_Vrb8VNW0jg ;)  | 

Hyttbilden... 

Hej! 
	Hittade en sida om hytten: http://www.jernbane.net/db/dispenhet...vogner&katID=2  | 

Härligt att det fortfarande byggs tåg till msts. Och som andra redan sagt, detta blir perfekt till trollhättanrutten! 
	 | 

Citat: 

| 

kul 

ja dette har eg ventet på, det blir gøyt å kjøre signatur fra oslo s mot stavanger 
	fine bilder  | 

När (ungefär) tror du att du släpper dessa, Nohab? Som många andra redan har sagt: Det blir kul med denna på Thn-rutten. :) 
	 | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:37. |