![]() |
SJ Rclok
Det funkar alldeles utmärkt nu med Ohio Steel DLC installerat :)
Tack /Erik |
Hilding-bussen
Finns Hilding-bussen till TS att köpa ?
|
installation av rc lok i steam.
jag har laddat ner 2 filer den stora filen har jag lagt in i steam. men lilla filen som jag hämtat från modell-shopen går bara att öppna helpfilerna. varför.
|
Payment server do not work
Hi. When I try to buy the RC-loco at 150 SEK the payment server gives me this error: Could not wrap requst. Invalid call to Payson: Invalid parameter (SenderEmail). Please verify that your parameters were sent according to the api-documentation.
Do anyone know what's wrong? - or could anyone suggest another site to download this RC-loco? /BR |
Citat:
Skriv PM till Fredrik så förhoppningsvis svarar han. |
köpa RC-loco
Hej jag betalade 150 sek idag 07/04/2018 till Fredrik Skog - skogen@tripnet.se på Paypal för att köpa gemenskapsvaror Rc-Lok, du kan skicka länken för att ladda ner det här paketet.
|
Citat:
|
Citat:
Hej god eftermiddag fick jag inga länkar i mitt medlemmar område. |
xpsom
Now you should see a license and be able to download. //Fredrik |
I'm trying to buy the Rc pack, but when I press "Purchase", I get this message from Payson:
Citat:
--Jeremy |
Jag laddade ner det men vid utackning ger det korrumperat datafel, kan någon hjälpa mig?
https://i62.servimg.com/u/f62/19/67/93/95/error10.jpg |
Nu kunde jag packa upp det var min ansökan, jag ska testa tack
|
hej
jag vill järna att köpa rcloket det går inte går det inte att köpa mer tacksam för svara
|
hej
det har medelandetCould not wrap request. Invalid call to Payson: Invalid parameter (SenderEmail)
Please verify that your parameters were sent according to the api-documentation. får jag när jag ska köpa rcloket |
Kan någon hinta om hur man aktiverar loket i editorn, vart hittar jag den?
Gäller train simulator. |
Citat:
|
Citat:
Enligt readme:n har jag lagt till loket i utilities.exe och package manager. Därefter står det: "- activate the addon "sweden" --> "RailVehicles" in the editor" Hur och vart gör jag det? |
Välkommen till forumet.. :)
Nu tar jag direkt ur minnet, för TS-burken är inte igång... När du gått in i editorn och klickat på att editera aktivitet/lok etc (loket uppe till höger) så är det viktigt att du aktiverat just denna "developer", jag har för mig att Rc heter "Sweden" eller liknande. Nu ska du kunna hitta loken. När du valt och placerat ett lok på spåret, så måste du även placera en lokförare i loket. Nu ska det bara vara att spara/gå ur editorn o köra. Edit. Direkt när du kommit in i editorn, så bland menyikonerna till vänster så har du en blå större box. Under den har du en mindre blå box med en gul pilsymbol på. Klicka på den så kommer du till menyn där du aktiverar respektive "developer". |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jag har lyckats hitta där man aktiverar loket (tror jag iaf) Uppe i högra hörnet där va? Hur man sen gör för att välja och placera ut loket har jag lite svårt att hitta och förstå. Går det inte att göra det genom till exempel huvudmenyn där du väljer free roam och väljer loket ur en lista tillsammans med en järnväg? Eller måste RC-loket ha en speciell järnväg som jag inte har inlagd? |
Citat:
Du måste dock vara i ett scenario för att kunna lägga loket på banan. |
Goddag
Undskylddet er jeg bruger dansk for skrive til jeres, men min engelsk er ikke så godt og svensk kan jeg ikke skrive, kun lit læse. Jeg vil gerne køber denne tog fra jeres siden, men er denne priser rigtig?! Det viser ved mig 150€, men 150 Skr er ikke 150€?! Og kan jeg køber denne også med Paypal?! Jeg kommer fra Tyskland og jeg ikke ved, det gør med jeres bank forbindelse. Jeg håber I forstår mig, og jeg kan købe din lokomotivet. |
Moinsen Tilman!
Der preis ist 150 Swedishe Kronen und keine Euro, dass dürfte ein wenig zu teuer sein ne ;) Wie das mit der Zahlung verläuft weiß ich leider net da ich nicht den Simulator verwende für den die Lokomotive vorgesehen ist. Wenn jemand anders bescheid weiß, helfe ich gerne mit dem übersetzen. Mit freundlichen Grüßen Michael aka Mikban |
hur laddar man ner det har?
hej jag undrar hur man laddar ner tågen för jag vill verkilgen ladda ner dem så att jag kan köra train simulator med men jag hittar inte var man kan ladda ner dem för överallt jag kollar så kommer jag ändå hit och hittar inget
|
Hej.
Kolla i din Members Area, så hittar du det du söker efter. Lycka till. |
Hello everyone, I unfortunately do not speak Swedish. Would the author of the Rc locomotives consider doing more repaints for other rail companies?
|
RC Loco
Hi Guys
I have bought the RC loco long time ago. My laptop died so i had to start all over again. I downloaded the RC loco again but now i can not find the Cab and all the different skins there was made for the RC loco i found the page where the cab and the different skins where located but the links do not work any more. Could some one please tell me where i can get the Cab and all the different skins Kind Regards Tonny. herlev |
hej hur installerar man tåget jag laddar ner alla filer med jag vet ej hur man göt med bästa hälsningar kevin markström heinrich
|
Hei, blir den här noen gång freeware?
|
Kan dette loket please bli sluppet som Freeware??
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nei... men... får vurdere🤔🙄:confused: |
Is there any possibility to see the loco on a video? I am curious about it's functions and sounds.
Many thank in advance! :) |
Citat:
|
Citat:
I would be interested in Train Simulator 2020 :) |
1 bifogad(e) fil(er)
Har gjort upprepade försök att köpa packet de senaste två dagarna, men fått samma meddelande hela tiden. Precis som andra skrivit tidigare så funkar min mailadress, så det är inte problemet.
|
Nerladdningen verkar tyvärr inte fungera längre. Oavsett vilken version jag laddar ner så får jag bara ett fel om att filen är korrupt när jag försöker packa upp den. Tråkigt.
|
Dear Train Simers,
Unfortunately I only speak German (from Switzerland) or English. I am interested in the Narvik-Kiruna-Luleå route. http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=37792 This RC locomotive is suggested in this forum entry in the assets list. But it seems that it is no longer active? I would like to order this RC locomotive package, but I want to be sure that the download will work. Can someone help me? Thank you very much! Very friendly greetings from Switzerland yellow |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:31. |