![]() |
Citat:
Tunnlarna, husen, stenar, snövallar på vintertid och broar från DP. Några från CP, kommer inte ihåg. DonnerPass kostar 11.99 Euro och CajonPass kostar 3.99 Euro |
Citat:
|
Hej!
Här kommer en ny BETA uppdatering av rutten! Ni får hämta rutten och testa och skriv vad ni tycker om. Bergensbanen här! Läs gärna medföljande tåglista! Rutten kräver DonnerPass och CajonPass. Hoppas jag gjorde rätt med uppladdningen. |
Nej, du har inte gjort rätt! Jag måste logga in för att ladda ner filen... Tror du gjorde samma misstag som sist du lade upp en beta. :/
|
Citat:
|
La in rutten nu och provade. Den startar för mig, men får felmedelande på Di3 som inte kan laddas. Vilken Di3 använder du och var finns den att hämta?
|
Citat:
|
Nu startar rutten utan problem för mig, tack!
|
Citat:
|
Jag ser ingen spår / skinnar
Hej
Jag syntes at ruttan er mycket fin. :tumme_upp: Men jag ser inget spår / skinnar. Fra hvilken pakke kommer spårene / skinnane fra? Traindriver2015 |
Hej!
Enligt månadens bild november så har du spåren synligt. Det måste ha hänt med din dator eller nåt annat. Kan du visa upp en bild om det, Traindriver2015? |
Hej!
Jag läste fel om namnen. Två namn Traindriver, men slutar på 2015 och den andra S. Vore bra om du visar bild på den saknade spår. Det finns två olika spårtyper, den ena är KMW och den andra är NewS. Inom Bergens station och tunnlarna är KMW och resten är newS. |
2 bifogad(e) fil(er)
Hej
Jag har lagt ved to screenshoots. Jeg ser inte spårane eller strømlinjan i luften. Traindriver2015 |
Jag fikk frem sporan och strømlinjan
1 bifogad(e) fil(er)
Hej
Det ordnet seg :grin: Men jag manglar någon lok och vagnar. Jeg installerade Di3, men jag skjønar inte hvorfor den kommer med felmelding. http://3dtog.com/filarkiv-downloads/?did=19 <---- Di3 Traindriver 2015 |
Undrar om du har läst tåglistan som medföljer paketet?
Har du grund-RC installerade? Om inte, så får du köpa dem för 150kr hos Member Area i forumet. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:36. |