Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Pisstråden (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=20233)

fargus 2012-01-25 22:17

bilolycka

tja, idag på skolan så kom min kompis idag och han har berättat att han det har varit en bilolycka (förra veckan tror jag) och vi alla i klassen fick veta vad som hände och han satt bakom föraren, men hans kompis satt fram och han fick pannan vid instrumentbrädan för att han satt fram och stolen var långt fram (eller jag vet inte och det gjorde jätteont på hans kompis), men föraren hade fått lite näsblod och sen kom det en krockkudde på föraren (finns på alla bilar, men hans kompis kom det inget så det var synd) och min kompis hade klagat att han hade ont i nacken och han har stukat handen och jag tycker det är väldigt synd :( :Yeah: så han får ta det lugnt i skolan :Yeah:

Rasmus96 2012-02-02 22:37

Jag mår sjukt dåligt psykiskt just nu är orolig över allt och mår illa. Ingenting känns kul just nu. Hur ska det gå. :(

Totte 2012-02-02 23:35

Jag är lite ledsen för jag måste nedmontera min Märklinanläggning. Vi måste ha torkrum.
Så all Märklin jag haft sen jag var liten hamnar i kartonger. :(

fremi 2012-02-02 23:38

Citat:

Ursprungligen postat av Totte (Inlägg 255410)
Jag är lite ledsen för jag måste nedmontera min Märklinanläggning. Vi måste ha torkrum.
Så all Märklin jag haft sen jag var liten hamnar i kartonger. :(

Nää, vad trist! Lider med dig...

Sparkfot 2012-02-03 01:49

Citat:

Ursprungligen postat av Rasmus96 (Inlägg 255404)
Jag mår sjukt dåligt psykiskt just nu är orolig över allt och mår illa. Ingenting känns kul just nu. Hur ska det gå. :(

Även kallat ångest ibland, försök prata med någon du litar om det som tynger dina tankar så ska du se att du mår bättre snart! :)

bönan 2012-02-03 17:40

1000 objekt i en tile och ändå bara spår, ibland är det jobbigt att vara MSTS-ruttbyggare...:godnatt:

fargus 2012-02-03 19:51

tycker ingen om att det är synd att min kompis hamnade i en bilolycka förra månaden? :( :vetej:

X2-lover 2012-02-03 20:03

Citat:

Ursprungligen postat av fargus (Inlägg 255438)
tycker ingen om att det är synd att min kompis hamnade i en bilolycka förra månaden? :( :vetej:

Det var mycket tråkigt att höra Fargus! :(

simonbertilsson 2012-02-03 20:31

X2-lover, vad menar du med ditt sista inlägg? Vad har SJ nu gjort för fel?

bönan 2012-02-03 20:42

Det är X2-lovers smått överdrivna signatur...

rapid94 2012-02-03 20:46

Citat:

Ursprungligen postat av X2-lover (Inlägg 255444)
Vadå överdriven? Jag för bara fram min åsikt om SJ.

jo, men kanske lite onödigt med en så stor logga?!

simonbertilsson 2012-02-03 20:52

Citat:

Ursprungligen postat av X2-lover (Inlägg 255444)
Vadå överdriven? Jag för bara fram min åsikt om SJ.

Bruka lite allvar nu. Du har en enorm SJ-logga med gigantiska tillhörande röda bokstäver i din signatur, och det är inte ens tillåtet med så stora bilder där.
Dessutom frågade jag dig vad SJ har gjort dig som föranleder denna protest. Vad har du för svar?

Marcus Gustavsson 2012-02-03 21:08

Citat:

Ursprungligen postat av X2-lover (Inlägg 255453)
Alltså jag lägger in en signatur och alla blir rasande -.- :(

Mestadels på grund av att din signatur är mycket större än vad den får vara..
Jag rekommenderar starkt att du läsa forums reglerna.
Sen finner jag det mycket intressant att du verkar ha ett genuint förrakt mot tåg, och ändå befinner dig på ett tågforum.

Kristian 2012-02-03 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av X2-lover (Inlägg 255450)
Tycker nästan lite synd om SJ 90% av svenskarna verkligen hatar dom. :(

Källa på det?

Förhoppningsvis fattar de flesta svenskarna att det sällan är SJ som orsakar förseningarna. Idag till exempel, då var det en kontaktledning som revs ned och någon växel som krånglade, inget som hade med SJ att göra.

X2-lover 2012-02-03 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av Marcus Gustavsson (Inlägg 255454)
Mestadels på grund av att din signatur är mycket större än vad den får vara..
Jag rekommenderar starkt att du läsa forums reglerna.
Sen finner jag det mycket intressant att du verkar ha ett genuint förrakt mot tåg, och ändå befinner dig på ett tågforum.

Okej ska vi reda ut det här. Jag hatar inte tåg och jag HATAR INTE SJ HELLER DIREKT. Vill SJ.s bästa och jag önskar att man kunde känna sig lite stolt över att ha ett så bra tågbolag i Sverige. Men näää SJ, ni ska få mig att skämmas. Det fanns en tid då jag älskade SJ och jag reste med tåg hade då ett leende på läpparna när jag satt i en tågvagn. På stationerna sprang jag lika snabbt som vinden och fotade alla tåg som kom in på stationen. Men den tiden är nu förbi. SJ har en så jäkla dålig attityd mot oss resenärer. SJ har heller aldrig gjort något mot oss tågmuppar de ordnar aldrig några special evenemnag för oss "tåg älskare".

Tycker nästan synd om SJ och Veolia och Skandinaviska Jernbanor som nästan hånar SJ. De sparkar på stackars SJ som redan ligger. :( :'(

Nä SKÄRPNING SJ! kom tillbaka och Slå Veolia och Skandinaviska Jernbanor på käften så att de flyger av spåret.

SJ! Ni är sämst och kommer alltid att vara det. Ni är ett statligt misslyckande. Ni kan inte köra ett jäkla tåg. Slänger av barn och tågklarerare som kollar på porr under arbetstid och får behålla arbetet. Fy fan varför är ni så sämst SJ? :mad:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:24.