![]() |
Citat:
|
För övrigt håller jag med angående nivån i forumet generellt. Av någon anledning har det på senare tid dykt upp ett stort antal användare som förefaller vara ute enbart efter provokation.
|
Jag kan bara titta på och se hur det är. Tycker inte om hur det har blivit just nu. Likaväl vill jag inte bli inblandad, annars blir man attackerad hit och dit...
Hoppas allt blir lungt igen... |
Banbyggarna ligger nere! :mad: :mad:
|
Citat:
www.banbyggarna.se |
Jajamen, funkar perfekt hos mig också!:)
|
samma här! :Yeah:
|
Citat:
|
Oj oj oj vad saker är skit just nu. Finns inget ljus att se fram emot. Värdelöst!
|
Snart har Tres mobilnät i Mjölby legat nere i ett helt dygn. Det är baske mig långt ifrån ok! :mad:
Det blir reklamation på ett eller annat sätt. |
Är i Grönklitt och åker slalom. Är i ankarliften påväg upp. Ser en kompis och vinkar. Förlorar plötsligt kontrollen totalt och ramlar, men benet fastnar i liften. Tappar ena skidan och släpas med sådär 20 meter innan jag lyckas komma loss. Massvis med folk ser det. Alla skrattar. Pinsammaste händelsen på lååång tid...
|
Citat:
Fast det kanske såg kul ut och du själv kanske kan skratta åt händelsen i framtiden. |
Citat:
|
Vaknar mitt i natten och har diarré. När man väl ska svälja frukosten på morgonen så är man så torr i munnen att det inte går och svälja och p.g.a av det så, (ni vet vad som händer). Men annars känner man sig rätt så pigg i huvudet. Blir hemma idag och imorgon från skolan.
|
Sveriges tågbolag motarbetar verkligen praoelever...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:29. |