![]()  | 

Citat: 

Då har man lite att göra, ett tag framåt. För att se, om man hittar lite mer matnyttiga grejer.  | 

Citat: 

| 

Citat: 

| 

Hej, någon som vet om dessa vagnar funkar i TRS 2004? Jag har kollat men är inte riktigt bekant med språket :) 
	//Henke  | 

Citat: 

| 

2 bifogad(e) fil(er) 

Olastad skogsråvarutransportfordonsrörelse (säoiska :D , timmertåg på vanlig svenska) på min blivande inlandsbana.  MVH. ekankal. 
	 | 

3 bifogad(e) fil(er) 

Också 3 till. Inlandsbanan ansluter till stambanan + STENA-tåg i full färd med att klättra berg.  MVH. ekankal. 
	 | 

1 bifogad(e) fil(er) 

Å ännu en till. Pressbyrån vid stationen i Åseda där rälsbussarna på min inlandsbana utgår ifrån. MVH. ekankal. 
	 | 

härligt:D  vart hittade du pressbyrån jag kan inte hitta den på dls och på ssvenska tågskivorna? 
	 | 

Citat: 

Trevlig bild f.ö och fint byggt här! :)  | 

Citat: 

| 

5 bifogad(e) fil(er) 

Bara ett litet godståg, med några Nordwaggons-vagnar. 
	Har klistrat in ny fototextur på Laaips-vagnen. Frågan om tillstånd skickad till topae "Torsten". Om det är OK att lägga upp den för nedladdning för ca: 10 minuter sedan. Så vi får väl avvakta på svar och se vad som händer.  | 

Det där var snyggt (som vanligt från dej). Hoppas verkligen att du får positivt svar. Det finns lite plats kvar i godispåsen än :D . MVH. ekankal 
	 | 

7 bifogad(e) fil(er) 

Snabbast först. Det blev ett par boards till på banan så då blev det några bilder till. MVH. ekankal 
	 | 

1 bifogad(e) fil(er) 

Det är inte bara jag som bygger på min bana, nu är det nå`n j*vel som håller på att smälla upp ett svartbygge på den också. Bygglov? Inte av mej ialla fall :D . 
	 | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:53. |