![]() |
Hva om noen begynte i Trondheim og bygde sørover til Oppdal f eks?
Her bare tenker jeg høyt.... Forresten, jeg får opp denne feilmeldingen når jeg skal kjøre FLIRT: Failed to match Cab View string "DOORS DISPLAY" ?????? |
hei sann
3 bifogad(e) fil(er)
e meget bra tog dette 74 settet flirt
å veldig kult at det kjem lys på instrumentet når kjører i tunell Bifogad fil 60230 Bifogad fil 60231 Bifogad fil 60232 |
Visst, bygger någon söderut från Trondheim efter exakta terrängdata som i VBSR är det fullt möjligt att "merga" rutterna!
Får du de felen med Flirten låter det som om du inte har senaste MSTSBin installerad! :) |
Citat:
Men har FLIRT noen ekstra finesser (åpning av dører f eks)? Men jeg vil også si: FLIRT: Helt fantastisk tog å kjøre! Veldig bra lyd og realistisk pådrag! VBSR6: Honnør til byggerne! Ikke langt igjen nå... Er veldig spent på hvordan Hamar vil se ut. |
Ja, Flirten har öppningsbara dörrar (Cntrl+Num 4/6, vänster/höger). Tror även att det går att byta destinationssskylt med någon knapp, dock inte säker!?
Rutten har nu kommit till Sørli, därifrån börjar 7 kilometer landskap förbi Stange som redan är byggt, så plötsligt är vi nästan en mil närmare Hamar... :grin: |
Citat:
Men, det går ikke å åpne dørene...(syting og klaging!) Den nyeste MSTSBin er forresten installert. |
Du kan behöva aktivera/avaktivera Num Lock först. Kom ihåg att använda det nummeriska tangentbordet till höger, inte de vanliga sifferknapparna! :)
|
Citat:
|
Har du prøvd CTRL 7/9 det er et som er til å åpne dørene med 7=Venstre side og 9= høyre side bruker du CTRL 4 så skrur du av/på ATCen (dødmannsknapp)
|
Aha, mitt fel. Sorry att jag förvirrade med fel knappar...:rolleyes:
|
Citat:
|
I OR åpnes dørene med Q høyre side og Shift Q venstre side
|
heisann
3 bifogad(e) fil(er)
eg fikk endeli til å åpne dørene, veldig kult, eg står no på nelaug i retning stavanger
Bifogad fil 60253 Bifogad fil 60254 Bifogad fil 60255 |
en video klipp
|
I VBSR5 mangler bl a disse ace-filene i retning Grovane:
NCleantrack1 NCleantrack2 DCleantrack1 +pluss noen tilhørende(?) s-filer. Smalspor ??? Mer ekte å kjøre BM74 med mulighet for døråpning! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:51. |