![]() |
Hej Jan :D
Lösningen på problemet evenuellt, se länkar. http://ftp.uktrainsim.com/viewtopic....0&st=0&sk=t&sd =a&view=print http://www.trainsim.com/vbts/showthr...Track-Pieces-N ot-Loaded-Fix Hoppas att löser sig. Toppen snygga bilder av rutten,bra jobbat. :D |
Det kan bero på två saker:
1: W-filen har blivit korrupt vid en sparning och en spårbit har raderats ur w-filen utan att raderas ur tdb-filen. Ta tillbaka backup. 2: W-filen har helt enkelt inte laddats ordentligt. Detta händer ganska ofta. Ladda bara om rutten, eller flyg tillräckligt långt från den tile du är i så att den laddas om. Är detta fallet så kommer biten tillbaka utan problem och du kan lugnt bygga vidare. |
Fantastisk rute Jan.
Morsomt å se at du holder koken. Det er en nytelse å kjøre rundt i VBSR_5 som er den siste nedlastbare jeg fant. VBSR_7 maxer det ytterligere ser det ut til.. |
Kolla BK filen är större än W filen, så kan du kopiera bk filen till skrivbordet och döp om tiil W.
|
Citat:
VBSR6 kan lades ned her: http://rapidshare.com/share/DA3524D7...5273F5B8657999 |
Takk for det. Jeg fant den på trainsim.com også og har allerede brukt noen timer.
Sliter litt med å få de forskjellige "nye" togsettene til å fungere skikkelig. Men jeg finner vel ut av det etterhvert. Nydelig rute. |
halla
tøft med snøvær på vbsr 6, eg kjørte eidsvoll hamar eidvoll i dag, snøvær men det som så teit ut var snøvær inni tunnelene, eg kjørte kl 14 fra eidsvoll
noen som vet feilen?????? |
Citat:
|
Bygges vbsr 7 i open rails eller kun i msts ?
Vil ruter bygget med open rails kunne kjøres i msts ? |
Troligtvis inte, men en ORTS-Editor ligger långt, långt in i framtiden. :)
|
hei
oki takk for info men eg kjører ikke or, eg liker bedre msts aå da er det kankje en bugg i msts
|
Citat:
|
Citat:
|
hei
det snør i alle tunellene fra oslo s til gardermoen å videre mot hamar men saver eg å går ut å inn så er det bare snøvær i de små tunellene
|
Citat:
|
heisan
ja da har eg funnet ut korfor eg fikk snøvær i vbsr, når eg tok vekk or fra maskinen så funker det fint, står på gardermoen i rettning oslo s
ØNSKER ALLE EN GOD JUL Å EN ROLIG FEIRING:) |
4 bifogad(e) fil(er)
Hei igjen
Da er vi kommet til innkjør Vinstra ca 266,60km fra Oslo S. Her er noen bilder. |
Vel overstått jul :grin:
Meget imponerende hvor langt du er kommet , snart på Otta nå :grin::grin: Godt jobbet :tumme_upp: |
Bra jobbat, det går snabbt framåt! :applad:
|
Toppenbra, Jan!:tumme_upp:
|
5 bifogad(e) fil(er)
Takker for fine tilbake meldinger.
Her er noen flere bilder fra Vinstra. |
Hei fine bilder. Kommet til Vinstra det er bra. :grin::tumme_upp::ber:
|
Fantastisk Jan. Har brukt timesvis på denne ruten i julen og nyter hver eneste sving :)
Gleder meg til fortsettelsen. |
8 bifogad(e) fil(er)
Da er vi kommet til Kvam St. 276.57km fra Oslo S.:Yeah:
Her er noen bilder. Hvis det er noen som kan lage objekter f.eks. Stasjonsbygninger hadde det vært fint.:ber: |
Bra gjort, Janne!:tumupp:
|
Ser bra ut! Vackert med bergen!:grin:
|
vakkert
ja bildene er stilige, dette blir bare bedre å bedre, mange fine bilder, eg er så gla i vbsr ruten så når trondheim oppdateringen kjem blir det jul på ny for meg
stå på dere gjør en helt fantastisk jobb å er utrlolig flinke :applad::applad::applad::applad::applad: :Yeah::Yeah::Yeah::tumme_upp::tumme_upp: |
3 bifogad(e) fil(er)
Takker for de positive tilbake meldingene. :ber:
Her noen bilder fra Bru over Lågen ved Eide, ca. 288 km fra Oslo S. |
Det norska landskapet blir bara vackrare ju längre norrut man kommer! :tumupp:
|
Fina bilder. Håller med Bönan att landskapet blir snyggare längre norrut.
Hälsar Anders |
:applad::tumme_upp::applad:
|
Ja, otroligt vackert är det! :) Fint byggt.
|
6 bifogad(e) fil(er)
Da er vi kommet til Otta som jeg nå pynter.
Her er noen bilder fra Otta så langt er nok ikke ferdig på stund her. |
Väldigt fint så långt! :tumme_upp:
|
:applad::applad: Meget bra :applad::applad:
|
:applad::tumme_upp:
|
Hei jeg må være helt enig med dere andre her. Meget bra.:tumme_upp::ber::grin:
|
stilig
ja det er meget bra, du skrev du ikke er ferdig, men du er godt på veg, ser at det begynne å ta form, eg syns du er flink, å dere gjør en veldig god jobb
mange fine bilder å ja ruten blir bare finere å finere å dette blir en konge rute å kjøre |
Går skikkelig unna, jo!
Er det BM74-settet som står for bygginga???? Nydelig.... |
2 bifogad(e) fil(er)
Da er spor leggingen klar til Dombås St.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:56. |