![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
Mellan Strandlykkja och Espa! :)
|
hei
4 bifogad(e) fil(er)
eg ser ikke mye aktivitet her inne på denna tråden, håper det kjem noe om når oppdateringen kjeme om noen kan ta over hvis han har godt llei
jaja eg fikk endli til å lage en consist med cargonett å 10 godsvogner. fra oslo s mot gardermoen Bifogad fil 59778 Bifogad fil 59779 Bifogad fil 59780 Bifogad fil 59781 |
Fina bilder! Visst har det byggts vidare på rutten, men jag har varit dålig på att skriva om det... :o Arbetet går vidare längs med Mjøsa upp mot Hamar, i senaste byggpasset kom jag till Espa. :)
|
hei
takk for svar
legger ut en liten video eg laga med det toget eg fikk til å lage i går http://www.youtube.com/watch?v=fwC8x...ature=youtu.be kos dere ja eg vet maser litt men ruten blir veldi fin når for med opp til hamar, hadde vært gøyt å kjørt til trøndheim. men er jo lov å drømme, men man vet jo aldri stå på eg gler meg no til du for lagt den ut stå på dere gjør en veldig fin jobb:tumme_upp: |
Jag håller med, Oslo-Trondheim hade varit underbart! Dovrebanen är min absoluta norska favoritsträcka!
|
3 bifogad(e) fil(er)
Expresståget mot Trondheim dundrar igenom Tangen! :grin:
|
Citat:
og til deg Bönan det blir spendene gleder meg til du blir ferdig en gang så bare bruk den tiden du kan |
Citat:
|
det er rikitg men jeg tenkte mest på godstoget som går nordover de kjører på hovedbanen
|
hei
eg kjørte utfa vennesla mot stavanger, etter en tunnel å rett før eg dku kjøre under en bro så bare stoppe hele msts opp, eg fikk feil melding på texture, fikk ikke med meg så mye, for eg måtte ta crt+alt+del for å komme ut i win å da så eg den feilmeldingen
|
Vilken texture saknades? :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Då har vi nått Steinsrud kryssningsstasjon, som ligger 107.5 kilometer från Oslo S och 19 kilometer från Hamar. Kommentera gärna! :)
Stort tack till Jan för "Flirten" i NSB-färger, blir utmärkt till rutten! Ska se om jag kanske kan uppdatera hytten med ATC och lite annat vid tillfälle... :visslar: |
Bærre Lækkert!!:tumme_upp:
|
Citat:
|
hei
eg huske ikke navnet på texturen, men kjøre man samme strekning kl 10 fra kristiansand så funker alt fint, samme når eg kjørte kl 18 nfra drammen mot kristiansand å, da bare stoppa msts, men kl 10 elle kl 12 funker fint, ja kjempe bra med nye flirt, den bruker eg fra stavanger mot oslo no, eg står på moi så kjører mer etter en pøause med nett så kjem dama mi en tur så eg trur blir mer til kvelden hvis ikke hun vil se hvordan den er, vi var jo inni den når bergen tog stasjon var 100 år jubeleum, da satt eg å i førersetet, det toget er kult, eg lurer litt på hvorfor mstsw klikker når eg prøver å starte kl 18 å seinare å kl 6 7 tiden på morgenen har eg å merka at msts klikker, men rart det der. eg kjører ikke i or eg syns uten or er det mye bedre, man ser holdeplasser
fine bilder å ja dere gjør en veldig god jobb å eg glede meg til trondheim, dovrebanen hadde vært gøyt, men vi for se så saka eg la dere arbeida i fred å være tolmodig:Fnissa: :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:28. |