![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ställer mej också i dom hyttintresserades skara.
Omröstningar är ju populära här på forumet, så varför inte en till för att få reda på om folk är intresserade, OCH kan tänkas betala extra för en fin hytt? Det lär väl visa sej ganska snart om det blir ekonomiskt realistiskt beroende på antalet hugade intressenter. MVH. Ekan |
Ursprungligen postat av Fredrik
Vi har ansett att då dessa modeller ska byggas med hög detaljrikedom (många polygoner) och avancerade texturer då det behövs, så finns en påtaglig risk att MSTS kommer att vara en begränsande simulator och då blir det en begränsning som hämmar vad som är möjligt att göra för de övriga. MSTS är gammal, går ej att bortse ifrån Citat:
|
Citat:
|
Dessutom så finns det redan ett fint Rc till MSTS med betydligt färre polygoner, så varför i hela friden skulle man banta ner CW-Rc för att få en modell som redan finns?
|
Citat:
|
Jag är också intresserad av en hytt till RC:n!:) Så en omrösning vore väl bra. DÅ är min fråga bara om samma hytt går att använda i både TRS och KRS, eller snarare, om samma 3d-fil/er går att använda.:)
|
Samma 3D-modell fungerar både till RS2009 och KRS. Sen är resten unikt för respektive simulator.
|
Citat:
|
Jag vill gärna veta hur hytten ser ut nu? Kan ingen visa en bild från trainz t.ex? :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:56. |