![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Hallå Schulz!
Ska inte råda om att göra si eller så, utan bara intresserad/nyfiken på hur det har gått. Hänt nått? Fått datorn? |
Citat:
Men vågar inte jubla förrän jag fått den och den funkar som den ska. |
Fint att den är på väg!
Verkar som det inte var en lurendrejare ändå, trots det var så mycket strul och väntan... |
Citat:
Förresten så sålde jag min gamla Dell Dimension på Tradera för 1300 kr (bara burken då). Turen jag hade så fick jag en köpare som bor i närheten och vill hämta den, så jag slipper krångla med emballage och frakt. :tumupp: |
Nu har jag fått den och den ser väldigt bra ut. Men eftersom jag inte fick med en nätsladd kan jag ju inte prova den (ingen annan har en i närheten heller). Brukar man int få med sladden också när man säljer begagnat?
|
Härligt att du fått nya datorn. Nätsladden glömde han väl bara att packa ner!? Fast å andra sidan...står det inte i annonsen, så behöver den ju inte vara med.
Fint att du fick sälja gamla burken! "Turen jag hade så fick jag en köpare som bor i närheten och vill hämta den, så jag slipper krångla med emballage och frakt." Nja jag tror att dom som köper dator/tv/stereo på Tradera/Blocket, helst köper av nån som bor i närheten. Så dom kan kolla grejerna och även undvika ev. fraktskada. |
Sant.
Så nu jävlar köpte jag nätsladd och är igång och Vista är installerat! Snyggt som fan! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:22. |