simonbertilsson |
2006-07-30 00:32 |
Citat:
Ursprungligen postat av Pson
Jag kan direkt säga att jag inte skulle bli medlem i någon SAAB-klubb. Är nämligen ingen sådan anhängare. :p Antagligen gör deras otroligt fula och spartanska interiör sitt. Exempelvis känns Volvo i allmänhet ljusår finare inredningsmässigt. Hade jag haft 100.000:- i näven att köpa bil för hade jag nog skaffat mig en begagnad Volvo V70R i saffransfärg, sjukt läcker bil.
|
Nu hänger jag inte riktigt med? Hur kan du få Saabs interiör till spartansk? Jag vill som redan sagt av en annan forumit inte skapa en Volvo vs. Saab-debatt, men ska jag vara ärlig så tycker jag moderna Saabar har en av de mest ombonade och hemtrevliga interiörer man hittar. Dessutom är det vansinnigt sköna säten.
Tråkigt dock att man på den nya 9-5an gjort om klimataren så den har utformning med rattar istället för knappar. Tycker inte det är särskilt Saab...
Sen kan jag hålla med om att om man tittar på en gammal 9000, så visst. Det kan se lite platt och tråkigt ut, men på 9-3 och 9-5 tycker jag inte det stämmer det minsta.
//Simon som just kommit hem med en Saab 9-5 kombi utplockad hösten 05 (en av de sista i den förra designen, vilket jag är glad för. Tycker faktiskt bättre om den än den nya, som jag tycker ser lite väl rå ut...).
|