![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
|
|
2 bifogad(e) fil(er)
#Mörkerkörning :) Bifogad fil 65766 Bifogad fil 65767 |
Bara av nyfikenhet, alla funktioner som får en icke orginal-knapp tilldelade, går de även att kontrollera med musen genom de riktiga kontrollerna i hytten?
|
1 bifogad(e) fil(er)
@Bönan. Yes, du kan redan nu röra dem med musen :)
Kommer snart uppdatera länken för det har hänt en del, ta en titt på nya läsbelysningen och instrumentbelysningen till dess. Bifogad fil 65768 |
Betan är uppdaterad!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Mer framgång. Digital hastighetsvisare. ATC kommer härnäst.
Bifogad fil 65774 |
1 bifogad(e) fil(er)
Bifogad fil 65776 |
1 bifogad(e) fil(er)
Okej, sista inlägget för idag. Såhär långt kom vi. Skall göra en uppdatering i morgon.
Har kommit en bit på infopanelen, men vet inte exakt när ett meddelande är tänds/släcks. De flesta går att lista ut dock :) Bifogad fil 65777 |
Hej! i sena natten va ska man säja om det jobb du ha lagt ner, man kan inte säja det i ord men ja säjer kanoon utav 100 p så få du 110 av mig
|
Riktigt snyggt! Och riktigt hög kvalité.
|
Tjusigt! Fick mig en smärre chock när jag öppnade tråden idag! :tumme_upp:
|
Bromsen måste ligga på när man startar loket i en rutt. Jag testade just en Quickdrive på sträckan Hamburg to Hanover. När man "kastas in" i spelet och man startar från Hanover så börjar tåget direkt att rulla bakåt pga av att det står i en liten uppförsbacke.
Ljus i mätarna tänkte jag be om igår och nu när jag ser det, digitala siffror i hastighetsmätaren samt ATC så fick jag inte en värmechock. Jag fick en X2-chock! :drool: |
Väldigt snyggt! En småsak bara, förindikatorn ger inget besked om kommande högre hastighet. :)
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:59. |