![]() |
Okej :)
Själv ska jag till Stockholm om ett tag :) |
Jaha, Trevligt! Vilken dag då? :)
|
Vet inte riktigt, om ett par veckor tror jag :)
|
Om du hinner så rekommenderar jag att du åker Djurgårdslinjen. Den avgår från Norrmalmstorg, och så går den till Waldemarsudde. Det är en del gammla spårvagnar som trafikerar den, men före sommaren 2010 ska den byggas ut till Gallerian. (Mot Sergels torg)Troligtvis blir det lite modernare spårvagnar då också. :)
|
Låter som en rolig resa! Hoppas att du har det bra!:)
|
Var på anställningsintervju idag - och det gick faktiskt rätt bra vad det verkar! Vi får se hur det går:)
Dessutom har det löst sig med ekonomin inför Israel, så om inget går väldigt tokigt nu så sticker jag iväg i April som volontärarbetare i tre månader - längtar redan!:) |
Jag ska få praoa på SVT Gbg när dom sänder LIVE ifrån Alingsås när AHK spelar..
|
AIK svenska mästare 2009. Kan det bli bättre? Äntligen säger jag bara :D
|
Citat:
Håll extremt låg profil om du tänker besöka Helsingborg i dagarna. ;) //Simon som bevittnar insändare och facebookinlägg med AIK-hat och Henke Larsson-statyuppsättningskrav. ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kul att du ska åka, men tänk på att snart slutar spårvagnarna att gå till Waldemarsudde, de går då bara till Skansen. Och sen när det blir vinter går dem inte alls. :)
|
Citat:
|
Stativ + fjärrutlösare inhandlat, nu blir det till att knäppa mörkerbilder. :tumme_upp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:27. |