![]() |
Citat:
|
Rätt! :)
|
Citat:
Hva er planen din her, Bönan? |
1 bifogad(e) fil(er)
Jag ska inte bygga längre än HIT iaf...:)
|
Citat:
|
Japp, och allt som är kvar är Jessheim - Dal!:grin:
|
Citat:
Er det en del av VBSR, eller er det en egen rute? Jessheim-Dal er ikke lange biten! |
En del av VBSR. Man kan köra hela vägen Eidsvoll - Stavanger i ett svep om man skulle känna för det!:grin:
|
Nå gleder jeg meg noe veldig!
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
I och med färdigställandet av Jessheim station är nu den sista spårbiten lagd på VBSR5! Bifogar en kartbild så ni ser vad som är kvar!:grin:
|
kult
ja dette blir megabra, en veldig fin overalskelse, eg gleder meg mer å mer, fra eidsvoll til stavanger, tar nok en dag, men det blir veldig gøyt å dettte blir den kuleste ruten i msts, eg syns vbsr4 er den beste ruten som er laget til msts, er mye vakrere natur å mer realistisk een andre ruter så vbsr 5 blir kjikkelig gøy å få lasta ned å kjøre. selvom det nok er noen små problemer i starten, men det er sånn det er med nesten alle ruter
å ja et kult kahytt til bm 72, kor kan man laste ned det nyeste???????? jaja stå på dere gjør en mega bra jobb:tumme_upp: :applad: :Yeah: |
Sporlegginga ser veldig bra ut, Bönan!
|
Truls79: Tack så mycket för trevliga kommentarer! Jag har inte hunnit jobba mer på 72-hytten, den finns inte ute än...;)
Roar H: Tackar! Allt är byggt med meterprecision med hjälp av Google Earth och terrängdata från NASA!:grin: |
Citat:
Google Earth kan være et bra hjelpemiddel, og NASAs terrengdata er vel tilgjengelig på nettet. Jeg lurer da på hvordan man finner ut høydeforskjeller på den måten? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:39. |