![]() |
Komplett har skickat min dator!!!:D:D
|
Citat:
|
Då har man äntligen beställt ett gråfilter, B&W ND100. Så snart det kommer så ska här fotas långa exponeringar! :D
|
Efter tre veckors i mitt andra hem, en mobil etta inredd med ratt och växelspak, har jag nu äntligen kommit hem till mitt riktiga hem för nio dagars ledighet. Mhm, att få sova i sin egen säng hemma är underskattat!
|
Har de inte skaffat det ännu....
en ny bilbarnstol till vårt barnbarn... hon börjar bli lite för stor för den nuvarande... betalar gladeligen för detta... det är p.g.. svarade pappan... min äldste son... !
I morrn sover lillan över hos farmor o farfar... ser fram mot detta! |
In i bilen och fara ner mot den Kungliga Hufvudstaden, för att åka på en kryssning med Silja Galaxy innan jag återigen flyttar in i min mobila enrummare med ratt och växelspak för tre veckors jobb, nice!:)
|
Alla datorproblem löses med att kolla i startup-setup!
|
Äntligen slipper man grannarna som har mobbat mig. Nu har jag ett bra liv i Norge.
|
Citat:
|
Ja, det kanns battre nu.
|
Citat:
|
Tack så mycket.
|
Nu är snön här!:tumupp::tumupp:
|
Citat:
|
Här också... Urk!:godnatt:
|
Äntligen snö
Citat:
|
Man blir piggare av snö!:tumupp:
|
Sitter för tillfället på ett tåg från Hässleholm till Norrköping, need to say moore:cool:
|
Då är julens tokresa bokad, Orsa - Östersund - Trondheim - Oslo - Stockholm - Mora, allt med tåg såklart!;) Ska bli fantastiskt att resa över Dovrebanen mitt i vintern...:grin::grin:
|
Fick precis mitt antagningsbesked, från och med 11 februari så är jag en student på Qantm College i Sydney, där jag kommer studera Interactive entertainment with a major in Animation, så när jag kommer hem så är jag solbränd och ännu lite bättre när det gäller 3D, så oerhört taggad på detta nu, ett äventyr man bara får vara med om en gång i livet!
|
Grattis Marcus! Kul för dig!
|
Grattis Marcus!
|
Jorden gick inte under igår:) Alltid något att vara glad över...
|
1 bifogad(e) fil(er)
Mer buske en träd kanske, men fin är den i alla fall! God jul!:grin::grin:
|
Imorgon bitti bär det av mot Norge, ska bli jättekul!:tumme_upp::tumme_upp:
|
Helt plötsligt började en av mina fram tills nu döda Wico-Joysticks leva igen! Nu ska det spelas Donkey Kong och Pacman på mitt Atari!
http://atariace.com/images/atariace....nd_control.jpg |
Om 14 timmar lyfter flyget mot mitt nya liv.
Efter det skitår som 2012 var för mig så är en nystart välbehövlig. . Men det är tufft att lämna hela sin släkt och alla vänner bakom sig så här. |
Citat:
|
Till Australien? Lycka till med nya livet!
|
Citat:
|
I morgon har vi frilufts dag och jag ska åka slalom:tumme_upp:
|
Imorgon blire till att åka Inlandsbanan till Brunflo! :) Då slipper ni mig i en-två vecka/or.. :rolleyes:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Fullt jäkla ös på Snabbtåg 432!!:D:D:D
|
Åker imorgon ner till Motala för att packa ur lastbilen jag bott i den största delen av tiden sedan juli 2012. Känns förbaskat vemodigt, jag har åkt många mil och varit med om många upplevelser med den lastbilen, men känns som ett bra avslut på en underbar tid på ett lika härligt jobb.
Jag har nämligen fått nytt jobb, något jag ser riktigt mycket fram emot. Nya jobbet innebär flera fördelar och dessutom som grädde på moset får jag en högre lön:) |
Att få ett besök av sitt barnbarn..
är ju mumma.. hon är hos rätt ofta.. och.. som fotbollsfreak.. som jag är.. kommer gärna en boll fram då.. det handlar ju om att ge "Kulturella influenser"... ska inviga henne här i detta forum.. när hon är "mogen".. och själv vill..
|
Då har man förhandsbokat nya "Cities in motion 2" :) Nu längtar man till 2a april... :rolleyes:
|
Resa till Warszawa inbokad för påsklovet. Ska bli kul, älskar Polen!:tumme_upp:
|
Denna helg får jag sova hela TRE nätter i rad i min egna säng. Det, friends and foes, är lycka. Sann lycka.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Mil efter mil av detta, här har ni en lycklig ruttbyggare... :grin::grin:
|
SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Yeah::Yeah::Yeah::Yeah::applad::applad::applad::a pplad::applad::applad::ber:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:06. |