![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Tack :) .
vr98olli, jo du har nog rätt, får se hur jag gör med det. Björne, T5C5 vagnen kommer jag förmodligen att göra någon gång nästa år. Men jag funderar också på att göra en A25. Här är en ny bättre bild, tåget har fått lite "smoothing" : |
Jisses vad snyggt! och högupplösta texturer har du också:)
Okej en A25 vore riktigt tufft det med. men en T5C5 vore riktigt läckert. förarhytt finns ju redan till den och gott om bilder har jag, och det finns ju förövrigt gott om dom på nätet med för den delen:) |
Citat:
Angående vagnhallen, så är det väl egentligen inge problem med antalet polygoner, vet iof inte hur många den har... Men, majoriteten av dom finns ju inuti hallen, så redan bara en LOD-nivå fixar ju den biffen... :cool: Iallafall vad jag tycker... |
Hej!
Jag har sagt det förut men det är väldigt väldigt snyggt. Alltihop! :) |
Hej
Vad är det som krävs för att en till exempel denna spårvagn ska kunna köras i Trainz? Behövs bara några filer bytas? Jag tycker det är så snyggt Sigma att jag skulle viljase en sån även i Trainz;) |
Hej, Jo, jag tror att det är några saker som måste ändras för att den ska fungera i trainz, t.ex namnen på alla 3d objekt måste nog döpas om. Texturerna som är i .tga format kanske ska konverteras till .bmp format? och så vidare. Om någon skulle vilja försöka konvertera tåget till trainz så skicka ett PM till mig.
|
Hur går det med projektet Sigma?
|
Var ett tag se vi hörde nått...
Hur går det Sigma? |
Undrar då samma sak... Hur går det??
|
Citat:
Hur går det? |
Sigma,har du lagt ner projektet?
Det var en månad sen du skrev något här men du har ändå varit inne i forumet. |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag får be om ursäkt att jag inte har skrivit något :o . Projektet är inte nerlagt. Men det går väldigt långsamt just nu. Jag ska göra allt för att få klart tåget innan årets slut. Men en ny bild kan jag bjuda på idag, det är från förarhytten som inte är klar än:
|
Hej
Det ser fint ut! Mycket verklig hytt!! Förresten,hur ser den ut på utsidan nu? |
Gu va snyggt!
Gu villken snygg cab sigma!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:58. |