![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Det är finn.no. Man klickar på denna knapp uppe till vänster. Sedan klicka & dra med musen. :)
|
Smart takk for hjelpen du gjør en veldig bra jobb med VBSR 6
|
hei
ikke for å mase men eg syns her har det ikke vært noe trafikk på en stund, eg kjønner hvis folk har begynt å bli lei av å bygge nytt å heller vil kjøre eller ikke har så mye tid lengre, håpe ingen blir sur for eg maser om kor tid den nye oppdateringen kjem, men er jo lov til å være nyskjerrig
men eg har full forståelse for at det tar tid å no koser eg meg med vbsr 5 å trollhattan 2b fra norsesund men er jo lov å spørre men ja stå på å ta den tid dere trenger husk ingen hast:tumme_upp::tumme_upp::) |
Jag har tyvärr inte haft så mycket inspiration för ruttbygget den senaste tiden. Jag hoppas att bygglusten återkommer! :o
|
ta den tia du treng du, ta tiden til hjelp så kjem nok lysten tebake igjen håper det beste
går bra eg ser jo her om ruten kjem eller ikke, |
heisann
2 bifogad(e) fil(er)
eg testa ut openrail men eg likte den ikke så eg tok den vekk å kjører msts som vanlig, koser meg mye med vbsr5 for tiden, det går mest i vbsr men å trollhattan 2b, en veldig gøy rute å kjøre, eg starta i stavanger å ska kjøre helt til oslo s så er bramsts har saving muligheter
Bifogad fil 59398 Bifogad fil 59399 et bilde fra klepp å et på veg mot klepp |
Citat:
Jeg har også prøvd Open Rail og sier som deg at jeg likte det ikke . |
Rutten Asker-Kongsberg
1 bifogad(e) fil(er)
har signalproblem! I Skollenborg så lyser Norsk Togspårsignal, 2 lamper rött hela tiden. Jag körde OpenRails med aktiviteten Asker-Kongsberg och det gick inte att få den grön. Jag tog bort denna signal och efteråt funkar normalt.
Jag bifogar en uppdatering här. |
Hur går det för er som hämtat uppdateringen?
|
:vetej:Ingen svar?:vetej:
|
Citat:
Mange takk Totte |
hei
3 bifogad(e) fil(er)
no har eg testa en del med vbsr på openrail, veldig fin grafikk, vanskelig å se stoppene da må man trykke f6, men lurer på en ting på el18 hvorfor hveser edet hele tiden, gjør jo ikke det på msts, det tar å mye lengre tid å få toget til å rulle, må gasse på 50%
aldri vært med på å ta opp pantograf på el18 i msts men i or må eg det Bifogad fil 59451 Bifogad fil 59452 Bifogad fil 59453 |
Citat:
Jeg også sliter med el tog i open rails , virker som jeg ikke får løst ut togbremsen skikkeligt . |
hei
2 bifogad(e) fil(er)
eg testa å hake av nooe som heter lealese air brake, fant ikke ut ka det var, eg testa å oslo s gardermoen den activiteten som er, den funker men signatur tror eg er en bugg for den er delt i 2
jaja er sikkert en del ting i or som blir bedre jo fler versjoner som kjem Bifogad fil 59455 Bifogad fil 59456 |
Tyvärr, skaparen av BM71-73, har skrivit att han inte kommer att fixa. Det är bugg i mellanvagnarna.
Kanske kan Granders bygga nytt ;) BM71-73 mellanvagnar? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:37. |