![]() |
PZB är väl tyska Indusi, motsvarigheten till vårt ATC.
Som Mawkish säger är det ju inte särskilt logiskt att stoppa in tyska systemet i svenska lok. T44 har ju endast synts på svenska, norska och danska spår (samt faktiskt ett exemplar i Israel). Danska spår i transport till och från Randers för ombyggnad till Td. Ett svenskt ATC i RailWorks är ett långtidsprojekt. Men varför inte köra loket utan ATC? Din svenska är väldigt bra Zsolt, inget att skämmas över. /æ |
Citat:
|
Citat:
Kanske har jag spelat för mycket med de avancerade lok av Virtual Railroads och ES64U2 av HRQ Studios - och har blivit beroende av deras komplexitet. Men naturligtvis kör jag mitt (eller min?) älskade T44 varje dag - bara en svensk linje behövs:-) Tack för de vänliga orden, jag gör mitt bästa att plugga svenska:-) |
hur får man igång saftblandarna vid under redet?
|
Citat:
Allt du behöver veta finns i read me som följer med loket ;) |
tack så mycket.
|
|
Citat:
|
Hej!
Det ska finnas en grön knapp med symbol som ser ut som en nyckel. Den finns inte i din bild till höger. |
Citat:
Kolla dokumenteringen som följer med loket så har du igång det på nolltid sen. :ber: |
Citat:
Ett annat alternativ är att trycka på tangenten Z, då slår man på/av motorn. /æ |
Hej:)
Tack för hjälpen, nu startar T44 fint. Kan tillägga att loket klarar av den berömda kurvan i rutten Albula En liten kort film. http://www.youtube.com/watch?v=QiXx1IyVb3E |
Fungerar detta loket även i Train Simulator 2013?
|
Loket fungerer ihvertfall hos meg, ikke lenge siden jeg hadde clean install :) Problemer ?
|
Great locomotive, many thanks :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:29. |