![]() |
100216 lite till
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Återkommer: |
en hejare på bildredigering..
för den där bilden på trenden kan inte vara äkta :o ;) Jag sitter mållös och.. tja, jag vet inte.. men.. den.. den vill ja ha :D |
Citat:
|
Otroligt bra arbete!:tumme_upp::drool:
|
Underbart gjort så långt. tendern blir man nästan fundersam på om den kan se så bra ut eller om det är en dröm.
|
Snyggt, kul med fler svenska ånglok, och dessutom ett riktigt snälltågslok!:D
|
Tack för alla positiva omdömen!
Nu är det så att jag har en excellent betatestare till förfogande, nämligen Korvtiger! Hans senaste omdöme är att buffertana skall vara svartare, ovanytorna är för "lila" m.m. - och jag är väldigt tacksam att ha en så kunnig och välinformerad testare, och jag håller fullständigt med i Korvtigers synpunkter - gör inte ni det med? |
nää... nu är skärmen trasig! :(
|
Citat:
Vad har det med Lennarts tråd och F-loket att göra. |
Läcker modell! Det jag menade var att försöka ta bilden ifrån skärmen men sedan hade man försökt ta så mycket så att skärmen gick sönder. D.v.s = Helt underbar modell!
PS. skulle lennart kunna släppa kolvagnen redan?? Den är ju så lacker! |
Ack, den som kunde drömma så ofta och så intensivt som du :) Det var länge sedan en annan hade sådana regelbundet.
Kan inte annat än säga att det ser fruktansvärt bra ut och fortskrider i en imponerande hastighet:tumupp::tumupp: och även om jag inte riktigt kommer sams med den modelleringsteknik du valt att använda så är det inte annat än at hålla tyst, eftersom resutatet talar för sig själv :tumupp: Jag vet inte om du märkt det eller inte, men på tendern finns det ett allvarligt fall av texturstretchning på sidorna av de där sidostagen som kanske kunde fixas till, om du inte hade något emot att jag påpekade det. |
Citat:
Citat:
|
Citat:
När X2 förklarade närmare, 32 minuter innan ditt inlägg. |
Citat:
Jag är inte helt införstådd vad du menar, men skicka en bild som förtydligar så rättar jag till det! Det finns en S-maskin på gång som också ser helt åtråvärd ut - behöver du en betatestare så hör av dig! |
100217 Texturarbete
2 bifogad(e) fil(er)
Har scannat(renderat) av några detaljer och påbörjat en boggi- och en loktextur. Mycket jobb men värt det för slutresultatet brukar bli bra (tack vara Bengans bilder!).
God kväll: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:26. |