![]() |
Citat:
|
Citat:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Nu när höstmörkret faller på så återkommer också bygglusten!:D Nu har rutten kommit till Garsås mötesstation mellan Mora och Rättvik. Tåg i Bergslagen:s Regina möter Godståg.:) Kommentera gärna!:)
|
Man imponeras och måste beröma dej för all den energi du verkar ha, som du lägger ner i alla simulatorerna som du bygger och bökar i och som även kommer andra till glädje.
Bra jobbat :). |
Tackar Ekan, det var fina ord!:D
|
Siljansbanan - TRS2006
när tro du att den komemr blir klar jag skulle verkligen vill ha den .
|
Hej! Jag vet inte exakt när den blir klar. Det som återstår nu är bygge ca 2 mil till Mora (1,5 mil ca är nästan bara skog) och sedan ska det ut signaler mm och till slut har jag en betatestare som ska kolla igenom banan. Sedan ska den sättas ihop med Dalabanan och Ostkustbanan som redan är byggda för att man ska kunna köra i över 4 timmar från Stockholm till Mora med IC-tåg. Så jag törs inte ge något slutdatum tyvärr, men säkert före nyår iaf.:)
|
3 bifogad(e) fil(er)
Nu har jag börjat på Moras stationsområde. Det är mest spår än så länge, men man kanske kan känna igen sig lite ändå. Kommentera gärna!:)
|
Jag känner igen mig, och det ser bra ut. Det blir säkert ännu bättre när fler objekt och texturer också kommer på plats. :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag jobbar vidare med kontakledningarna. Det är ett tråkigt jobb, men det belönar sig i slutändan, det blir bra!:D Jag har också lagt spår till Morastrand och grävt ett riktigt stor hål och fyllt det med vatten. Början till Saxviken!;):D
|
Det ärs sig likt minst sagt, snyggt jobbat mannen :) Hur långt har du kommit på resten av banan föresten?
|
Landskap till Garsås, spår till Mora, landskapet tar form runt Mora.:)
|
Omg W00t! Snyggt jobbat bönan,bara du inte jobbar ihjäl dig nu.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:28. |