![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Da tror jeg vet hvorfor. Enten så er ikke lysa aktivert, ellers lyser de for svakt.
Prøv å aktiver lysa først: http://www.e-buzz.se/forum/attachmen...1&d=1516557884 Jeg har hatt samme problem, og da valgte jeg rett og slett å endre lys-avstanden i lys-filene. Jeg kan godt sende deg lys-filene til deg hvis du ønsker det. Det er vel kanskje det enkleste, da får du bedre lys enn de som kommer originalt. :tumme_upp: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Bergensbanen uppdaterad
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu har jag lagt upp ny uppdatering av Bergensbanen!:Yeah: Landskapet är färdigt från Bergen till tunneln Kvålåsen (före Voss). Hämta rutten som vanligt via min signatur och testa! Hønefoss blev med till rutten via Merge. :rolleyes: Skriv om det blir problem, är jag tacksam. |
Bra jobbet Totte! Gleder meg til å prøve :tumme_upp:
|
Kjempebra, Totte! :Yeah:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hei.
Ville bare si i fra om noen småting: - Det er en blokkpost i Ulriken tunnel, den ligger cirka i midten av tunnelen - Ved Ygre holdeplass er ikke lenger sidesporet der (Se vedlagt bilde) - Det er også en blokkpost ved Vieren holdeplass, mellom Upsete og Mjølfjell (Se vedlagt bilde) |
Hej!
Tack så mycket! Det var bra att du, TraindriverS påpekade om växeln och signaler. Det är åtgärdat nu. Jag lägger upp till Dropboxen.;) |
Citat:
|
Citat:
Det finns standard scenario om loket "Finse". Testa den!;) |
Har problemer med å få åpnet den nye versjonen av Bergensbanen. Får melding om at Railwork har sluttet å virke og så lukker den hele programmet. Er det andre som har samme problem?
|
Citat:
Hämta Bergensbanen på nytt igen och installera. Jag fixade felet. Det var osynlig stoppsignal i Gol som orsakade. Hoppas du får tuta och köra! Det gäller andra som också har detta problem. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:21. |