![]() |
Okej!
Jag tryckte flera gånger på länken, men den är inte aktiverad. |
Har du sjekket mail med ordrebekreftelse?
|
Nu skrev jag till support virtualrailroads om email problemet.
Min gamla email, är makulerad var kvar hos dem. Hoppas jag får svar. Tack så mycket för du ställde upp! |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Nu fick jag tyska vagnar, äntligen. B5-nydesign syns inte, bara koppel. Är det rätt installerad enligt bilden? Eller kanske fixar du filerna? |
1 bifogad(e) fil(er)
Slik skal det se ut hos deg Totte
|
Tack! Nu blev det rätt och de syns bra.:Yeah:
|
Ble de som på bildene mine eller mangler de det samme som hos traindriverS? :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Nu står de och väntar på loket ska komma.
|
Så bra du fikk det til, Totte! :tumme_upp: Jeg tror nok jeg må kjøpe vognene da jeg har disse vognene på en annen filadresse fra gammelt av. Tror også de er utdaterte de jeg har. ;)
|
Bra du fikk det til ja :) Det var dumt de ikke virket hos deg TraindriverS, ser nok ut som du må ha den samme pakken for at de skal virke..
|
Hej!
Vad jag saknar är Nsb Bm 69, de används flitigt där. Någon norrman kan skapa den? |
Enig med deg Totte. Vi skulle hatt BM69. Fra og med neste år skal også de nye Flirt-togene (BM75) gå på Bergensbanen som lokaltog. De skal erstatte BM69.
Di4 er også nå tilgjengelig for Train Simulator 2018. Den er konstruert av Øystein på trainsimulator.no - den nye norske 3D-tog-nettsiden. Du må laste ned en lydfil, SD40-2 sound pack, som er linket til. Den er freeware. Link til lokomotivet. |
Citat:
|
Tack för loket!
Tyvärr är loket i betaversion. Hoppas att loket ska bli fullt färdig en dag. |
Många av dessa DDLs från 3Dtog.com är inte packade i .rwp-filer!
Mycket manuellt arbete man får göra! när det är egna objekt så kan det vara lätt att packa ihop det till en rwp-fil, även om det är beta. När det kommer till ommålningar så är det svårare om man inte snor filer från orginalmodellen. Jag lyckades gå runt detta när jag packade ihop de lokommålningar av RC-lopk någon gjorde här på forumet, med hjälp av RW-Tools, men det är inte lätt och man får göra en research för att bemästra detta! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:55. |