![]() |
Nåja, någon gång kanske jag får nytta av tyskan, men när jag har varit i tyskland har det ändå alltid blivit engelska...:rolleyes:
|
Citat:
|
då ska man flytta till Norge i oktober och jag vet inte när vi ska flytta. kommer sakna mina kompisar som går i 9:an i grundskolan och om ni vill veta anledningen så är det här är anledningen: att den där 13 åriga kompisen som går på resurskolan är störd som jag har postat för 2 månader sedan och så är det en 12 årig kompis som inte kan låta mig vara ensam för jag vill gå själv till affären och så låtsas att han är blyg. jag har sett honom gå själv förut och han bara ljuger? och 13 åriga kompisen är ful i munnen och har gjort dumma saker sant, tagit ur en elpropp i ett hus för att han har en granne som ska bli av med utan el för den där grannen gillar barcelona, men han får väl tycka vad han vill? och i det huset så har han kissat på en toalettstol vilket är äckligt :eek:. men han och hans kompis har mobbat mig förra året sant tagit mina vantar och mössa och till slut fick jag dom när jag skulle gå hem. och sen när han går in i bussen så kollar han på mig hela tiden för det verkar som att han ska slå ner mig ser det ut som. men han kollar även på mig när jag står och väntar på bussen också när jag ska till skolan. helt sjukt. jag har sagt till vissa kompisar i skolan som jag snackar med och dom säger: "vad är det för fel på honom?". men det är inte bara det som är anledningen utan min mamma har ont i höften osv. och den 13 åriga kompisen och den 12 åriga kompisen kan inte ens låta mig vara ensam?! :vetej:
|
Citat:
|
Citat:
|
hakar upp sig på Blast Pit
när jag kör banan Blast Pit på Black Mesa, så hakar datan upp! måste man köpa ett nytt grafik kort?
|
Efter så många år tillsammans säljer jag till slut min gamla dator på Tradera. Trots att det är för att köpa ny dator så känns det liksom lite sorgligt... :(
|
sista skoldagen för mig och jag kommer sakna alla kompisar.
|
Ibland undrar man...
...varför man är med vissa "kompisar". Tänk dig följande situation: Du sitter och spelar på en server med tre av dina "bästa" vänner (låt oss kalla dom "glasögonkillen, datanörden och mr lugn". Efter ett tag börjar datorn lagga och följande samtal bryter ut.
Glasögonkillen: sluta fuska Hugo:mad: Jag: vadå fuskar, jag fuskar inte:confused: Mr lugn: men vi ser dig inte:confused: Jag: jag tror att det laggar igen, det är verkligen segt internet här i Skåne:( Datanörden: Det är inte internetet som det är fel på utan din dator är felet:mad: köp en ny! Jag: Men jag har just nu ... Eh... "Ekonomiska problem" Datanörden: VA!! Är din pappa inte så j@vla rik som du skryter om:mad: Jag: vad menar du:( Datanörden: du skryter ju alltid om att han har sååå rik, men han betalar f@n inte sin son för en ny dator:mad: *stänger av Skype och loggar ut* Jag tycker att det är så J@VLA tråkigt när datanörden lägger sig i mitt privatliv:mad: Det känns inte som om dom tar mig på alvar:( Fler citat från datornörden: Men Hugo, vad f@n gör du inne på det där skitforumet:mad: Datornörden: varför köper du ingen ny dator Jag: för att jag lagt pengarna på tåg:confused: Datornörden: TÅG?!?! Det är ju inte viktigt!! Datornörden: vad håller du på med? Jag: testar att få en textur på texturbilderna jag tagit på en folkvangsbuss. Datornörden: DU HAR JU SUTTIT MED DET I EN HEL J***A DAG!!! |
Oj!
Bry inte om datanörden!:tumner: Tänk på dig själv och du har det bra med ditt hobby.:tumupp: |
Citat:
Tåg is the way to go! |
Tack totte och GBSF för snälla ord:Yeah:
|
Nu snöar det i Norge också.
|
Citat:
|
Här snöar det iaf...:mad::mad::tumner:
(Bönan, officiell vinterhatare) |
:tumner:Ingen snö:tumner:bara svart:tumner:
|
Har varit sjuk och hostig och haft ont i huvudet forra veckan. Nu mår jag lite battre fast jag hostar jattemycket och ar lite forykld. :(
|
Införhandlat en elektronisk skrivmaskin! Funkar utmärkt, så ska börja med att skriva ett argt brev till Verbatim om deras dåliga klisterlappar. :visslar:
|
Vad dÅligt
Vi "vinterälskare" som vill ha snö, vi får ingen. Men dom som INTE vill ha snö, ja dom får hur mycket som helst:mad: Man borde klaga hos SMHI (eller något;))
|
Citat:
|
Hatar media...
Förut så pratade min syster om världen ska gå under den 21:a december det här året, men jag sa att det är media som skriver ner massa skit. Hatar när dom ska skriva falska historier. Helt sjukt ju. :mad:
|
Vad dåligt
Citat:
|
Du behöver inte oroa dig. Världen kommer inte gå under. Det som media skriver är skit.
|
Hur var det, dom där tokidéerna bygger väl på Mayafolkets kalender eller nåt dylikt? Vet inte hur många gånger jag har upplevt undergången, senast var väl förra sommaren när den där undergångssnubben från USA var på G?:D:D
|
Den 21 dec slutar en 5125 år lång cykel i mayakalendern. Den 22 dec börjar nästa 5125-årscykel i mayakalendern... det är vad som händer, medans vi icke-mayaner firar jul som vanligt... :)
|
Tror snarare på att en Vogonflotta kommer att förinta jorden för att bereda väg för en intergalaktisk motorväg. Därför ämnar jag sätta mig under ett bord den 21 december och trä en papplåda över huvudet.
Om jag inte sätter upp tummen i vädret med en handduk i andra handen. Vi får se. Svaret är i alla fall 42. :) |
Den som minst anar kan undergången komma.
|
Denna dag får bli förevigad i pisstråden
Idag har allt gått fel:eek: Det började med att jag skulle cykla till skolan , då upptäckte jag att mina bromsar, mitt lås, och mina växlar hade frusit. Inte så farligt tänker ni, men då cykeln var i lägsta växeln då den frös var det ingen höjdare:mad: Skoldagen flyter på som vanligt, men klockan 13:50 upptäckte jag att jag skulle iväg till min orkester som började 13:40. Vi skulle spela på Pensionärs Partyt vid Gröt Glöggen (som vi kallar det...). När jag kommer dit så visar det sig att jag glömt mina noter, upp på cykeln och cykla som en dåre genom halva stan bara för att hämta noter och trummpinnar. När jag spelat färdigt och kommer hem så upptäcker min mamma att min syster har löss! Bara och börja luskamma mig också. Sumering: jobbig dag och rejält ont i ben och hår...
|
Citat:
|
NASA är bullshit! Det ÄR en stor vogonflotta på väg och ska förinta hela jorden för att göra plats åt en stor, intergalaktisk motorväg. Så det så!:D
|
Det blir nåt att se fram emot...:D
|
Eller hur! Jag hoppas du har en handduk och din babelfisk redo!
|
Jag tycker att man borde gå in på NASA sidan och skriv på Google "NASA 2012 world end" så finns det frågor där.
|
Äsch, det behövs inte. Vi vet alla att svaret är 42.:)
|
Allt som har med mayakulturens svar på 21 december 2012 alt 23 dec idag vet att inget kommer hända, mer än en ny period/kalender för deras folk. Det var mayaindianerna för massa århundranden sedan spådde detta. Det är alltså en religiös hypotes. Och media har givetvis blåst upp det rejält. Precis som förra året (eller året därpå) som en sekt påstod att något skulle hända en dag i september eller november, men inget hände givetvis.
Allt det här kallas för pseudovetenskap, vetenskap som inte är vetenskap, utan riktigt uttalat, skitsnack! Om det hade lagts fram konkreta och klara bevis på att något förödande skulle hända den dagen, så hade nog världens myndigheter varit förberedda. En sådan katastrof kan tvärtemot vad maya säger, hända oregelbundet. Inte på ett exakt datum. Inte att HELA jorden skulle stryka med i vad jag inte vet vad som skulle kunna förinta jorden på under 24 timmar om det inte vore ett astronomiskt hot. |
Jo, folk var ju rädda för Y2K också, men inget hände där heller. Bara massa trams!
|
Jesus sa: "Ingen vet när jorden går under utom Fadern". Mark 13:32
Alltså de som sätter upp datum är falska profetor. |
Citat:
|
Citat:
|
Mycket intressant tågresa igår! :) Först gick allt jättebra, fram till Örbyhus, där ställverket havererade tydligen. Där fick vi stå i någon timme, innan vi gick tillbaka till Uppsala, och gick via Avesta-Krylbo till Gävle. Så väl framme i Gävle var vi 5,5 timmar sena, inte så dåligt..! :D X40 gillas inte längre lika mycket.. speciellt på inte på långa resor ;) Dock missade jag tåg 578 till Östersund, så fick åka 582 till Sundsvall, och därifrån åka taxi till Östersund, 6 timmar sen kom jag äntligen fram :rolleyes: (ord. tid: 21:53, men kom fram kl. 4, men då var det även skjuts ända fram till dörren ..nästan) Men all personal var riktigt trevlig och gjorde allt dem kunde! All heder åt dem som ändå gjorde resan trevlig :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:44. |