![]() |
Da er det bare å se om Steven Van Zandt står på perrongen.....
|
3 bifogad(e) fil(er)
Takker for tilbake meldingene.:grin:
Her er begynner Lillehammer og ta form. P.S. Vi for se om ikke Little Steven dukker opp snart. |
Känner igen mig, bra byggt! :tumme_upp:
|
Veldig bra, men ikke for å være pirkete:
Stasjonsbygningen på Lillehammer er vel ikke SÅ stor...? |
Hej!
Mycket bra gjort, Jan! Stationshuset är lite för stort, jag föreslår Alvestastation istället. Jag tror den passar bättre.:) |
Totte, var finns Alvesta stationshus att hämta till MSTS? :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Aha, synd. Hade varit bra att ha! :o
|
Kan man konvertera objekt?
|
Endast om man har källfilerna. Som jag förstod det genom att söka på forumet så skulle stationen komma även till MSTS, men så blev det aldrig. Med så många duktiga objektbyggare och nu när vi faktiskt har flera stora rutter på G till MSTS och ORTS 1.0 runt hörnet vore det ju kul om det kunde bli ett nytt uppsving för denna gamla simulator. Speciellt på objektfronten tänker jag då.
|
Ja det hadde vært fint om noen kunne lage noen objekter, da særlig stasjonsbygg.:ber:
Jeg er klar over at Lillehammer stasjon er for stor men det var den som lignet mest. Er det noen andre som vet om en som passer bedre så gi meg et hint. |
1 bifogad(e) fil(er)
Passer denne bedre til Lillehammer?
|
3 bifogad(e) fil(er)
Nye bilder fra Lillehammer med nytt stasjonsbygg.
|
Citat:
Hvor mye den likner vet jeg ikke da jeg aldri har vært på lillehammer :) |
Det ser bättre ut! Passar mycket bättre än det förra. :)
|
Hej!
Bra, jag håller med Bönan!:tumupp: |
Da er sporene lagt ferdig til Ringebu 247,6Km fra Oslo.:tumme_upp:
Pyntingen bør gå greit da det er mye skog på strekningen. |
Citat:
|
Snyggt jobbat!:applad: Jan, har du märkt att jag har lagt till gräs till Auto Place-funktionen? Då kan du spara lite tid! :)
|
Citat:
Jan, hvor langt har du tenkt å legge Raumabanesporet ut fra Dombås? Mulig jeg ser langt fram her.... |
Citat:
Raumabanen har jeg ikke tenkt noe på. |
4 bifogad(e) fil(er)
Hei Igjen
Her er noen bilder hvor BM74 er på vei nordover, her krysser det Lågen ved Hunderfossen. |
Fint landskap! :)
|
Meget bra :tumme_upp:
|
:tumupp:Fint!:tumupp:
|
stilig
fine bilder , ja gler meg denne ruten blir bare bedre å bedre, en god jobb dere gjør
stå på dette blir kult å kjøre :applad::applad::applad::tumme_upp::tumme_upp::tum me_upp: |
2 bifogad(e) fil(er)
Takker for positive tilbakemeldinger.
Her er et Bilde fra Hunderfossen Hp og et fra bru over til Hafjell. |
:tumme_upp::tumme_upp:
|
Väldigt fint!! :)
|
Her blir det veldig flott til vinteren...
|
hei
dette spørsmålet er for vbsr 6,
nå eg kjører signatur eller bm74 fra oslo s til gardermoen på vinter så for eg feilmelding, i tunnelen før lillestrøm så frøs bilde så kom da, failed toopen vbsr6/texture/snow/polishus.ace å samme shape fil eg har jo kjørt mye der på sommer å er ingen problemer da er bare vinter eg har fått probloem på vbsr lurer på korfor fint om noen kan hjelpe håper alt ska gå fint på vbsr 7 uten noen problem uansett årtid å vær |
Det saknas en fil i VBSR6/Texture/snow. Du borde kunna plocka den från någon annan rutt. :)
|
hesaan
fikk den ene filen av lukas så det gikk fint til rett etter brua før svingen mot gardermoen, der kom da opp 3.4 texture feil å en shape feil
bcnred.ace bcnstat.ace bcnconewhite.ace toowerroof.ace windows.ace toverbody.ace shaoe failed to load apttower.s men nå kan eg kjøre videre så kom meg til gardermoen men hvis man tar å kopierer disse inn i snow å alle andre texture mapper så vil det si at det funker med allt slags vær å da, er vel bare å kopiere alle ace inn i alle tex mappene til vbsr 6 |
hallaien
eg kopierte alle ace filene inn i hver mappe i vbsr6texture å det gikk fint det, eg rullet inn på eidsvoll i sted på vinter, veldig fint
|
2 bifogad(e) fil(er)
Her er et vinter bilde hvor El18 passerer Hunderfossen.
Og et fra Tretten hvor jeg holder på å bygge opp. |
Mycket snyggt! Att köra över fjället på vintern kommer att bli väldigt vackert!
|
Meget bra :tumme_upp:
Kjempekjekt at du er tilbake på arenaen Jan :applad::applad: |
Her kommer vinteren...!!
Kjempeflotte saker igjen, som vanlig! Jeg har forresten hatt samme problemet som Truls, og kopierte ace-filer over i mappene i Textures. Det hjalp visst. Men...når jeg nærmer meg Espa fra Oslo og Tangen fra Hamar, går skjermen i svart. Men i går kom det melding om en savnet TerrTex-fil som heter "ploughfield.ace" på angitte steder. Jeg kopierte ace-filene i TerrTex og la dem i Snow-mappa der. Så kjørte jeg BM74 fra Hamar til OSL uten problemer. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:38. |