![]() |
Citat:
Disse skulle ikke vært med. |
Funkar inte oavsett vilken aktivitet jag kör, har även prövat explore mode och olika tåg utan framgång. Det fungerar inte alls i Kristiansandsområdet, och på andra delar av rutten kraschar det också utan anledning. Andra rutter funkar...:vetej:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jeg har prøvd å pakke ut VBSR_4.zip filen å kjøre denne lille aktiviteten og det fungere helt fint hos meg, men de 2 aktivitetene må vekk. |
jeg skjønner ikke hvor dere finner den. tittet nettopp på banbyggarna.se men jeg finner den ikke på rutenedlastingssiden!
|
Citat:
Så vent til dette blir ordnet. http://www.banbyggarna.se/msts/Rutter.htm |
Rutten vill inte fungera oavsett vad jag kör för aktivitet eller tåg. Har tagit bort de aktiviter du sa men funkar ändå inte, verkar som att jag har fått en korrupt fil... Får vänta på en ny version och ladda ner igen och hoppas att det funkar då.:vetej:
|
Får tyvärr också bara ner 183 mb...
|
JKriste, du skulle inte kunna tänka dig att ladda upp banan på någon annan sida också?:)
|
Citat:
Train-Sim.com har jeg prøvd men for melding om at den ikke finner ftp.trainsim.com |
Vill minnas att train-sim.com har en maximal filstorlek på 100 mb om man inte har något speciellt uppladdningsprogram.. Treinpunt.nl är lite knepig, jag försökte ladda upp min rutt där men den verkade inte heller vilja komma fram.:vetej::vetej:
|
Opps, blev tydligen dubbelpost.:visslar:
|
Citat:
|
Det kan ju vara smart med tanke på att det kanske finns en del som har långsammare uppkoppling också.:)
|
Kjempeflott at ruten er ferdig til Kr.sand!
Men veldig synd med nedlastningstrøbbelet da... Prøvde å laste ned fra banbyggarna.com, men filen var ca 80 MB, selv om siden sier VBSR4 er 442 MB. Prøv å legge ut ruta på www.activitysimulatorworld.com oppdelt i flere zip-filer. VBSR3 ligger visst der. Håper virkelig det løser seg. |
Nu finns den online på banbyggarna.se, det var strul med servern kontra dreamweaver.
|
Tyvärr vägrar rutten att fungera. Startar jag i till exempel Drammen funkar det, men i Kristiansand blir det svart och don´t send - meddelande under laddningen. Någon annan som har samma problem?:vetej:
|
Har också det problemet. Jag som ville köra min aktivitet mellan Kristiansand och Oslo :(
|
Citat:
|
Har lastet ned HELE VBSR4 (442 MB) på banbyggarna.com,
installert, kjørt fra Kristiansand og et stykke opp mot Nelaug. KJEMPEFLOTT! Den fungerer utmerket! Tok bilde av Hunsfoss-fabrikken på Vennesla og sendte til min tilkommende. Hennes far jobbet der i 30 år. Han døde for ca 3 uker siden. Hun syntes det var flott å se den svære skorsteinen. |
Konstigt att det funkade för dig...:vetej:
|
Ja väldigt konstigt. Det borde ju funka tycker man :vetej:
Det funkar nu för mig :) |
Citat:
|
Er det flere her som har lastet ruten ned på nytt og som ikke får den til å fungere ?
|
Citat:
|
Haha det vet jag inte men nåt var det iaf. ;)
|
Citat:
|
Nej det ända jag gjorde va att trycka på HideWire och EditRoute.bat:)
|
Citat:
Kanskje det er pga at jeg fremdeles bruker windows xp?:) |
Ja kanske det, jag använder win7:)
|
Vore underligt tycker jag om operativsystemet skulle spela någon roll, jag har använt XP i snart ett år nu och har aldrig haft sånna här problem förut. Dessutom hade du ju felet först också, Jonte.:vetej::)
|
Haha ja men msts är ju verkligen full av konstigheter ;)
|
Det er en ny faktor i denne ruten som heter : Hidewire , kan det være noe kan være årsaken eller at det er noe med msts bin ?:confused:
|
Hidewire används ju i ganska många rutter, bl a DK2000. Men jag vet att rutten kan bli skadad om man använder det felaktigt.:vetej:
|
Jeg vet ikke om det har blitt noe feil på zip filen under opplasting.
Hvis jeg pakker ut zip filen før den blir lastet opp virker VBSR_4. Men jeg har prøvd å laste ned filen og pakke den ut og da for jeg samme feilen som dere. Jeg har sjekket før opplasting og etter nedlasting og de er nøyaktig like store. Så jeg kan ikke si hva feilen er. |
Mycket, mycket underligt...:vetej:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Her er begge filen pakket ut før opplasting og etter nedlasting, de er nøyaktig like store.
|
Citat:
|
bat
Ruten fungerer en bit med kjøring vestover fra Gvarv for meg. Ved forsøk på oppstart fra Kristiansand får jeg krasj. Hva med installme.bat? Den ligger ikke med i zip. Jeg forsøkte med den fra VBSR3, men fikk da krasj ved valg av rute.
|
Citat:
Har kjørt helt fra Kr.sand til Nelaug siden sist. En liten innrømmelse: Måtte lage en path fra Kr.sand spor 3. Ved oppstart av MSTS første gang slår MSTS seg av ved valg av denne path. Ved andre oppstart fungerer den. Er ingen installme.bat der, men hvorfor ligger det World-filer i VSBR4-hovedmappa? |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:39. |