![]() |
Snyggt..men
Arvid, jag tycker att du inte ska göra en endhållplats i din rutt:tumner:
Det är ju lite synd att bara pendeltågslinjerna går bara vid området,och sedan så gör man slutstation med så få stationer:( Jag vill gärna att det ska gå en sträcka med andra lokala tåg och fjärrtåg,då ser det ju mycket praktiskt;) Du är ju iaf mycket kreativ när du ska placera saker och bestämma sträckan i din egna rutt. Du får ju bättre framgångar om du fortsätter lite till (Ett tips) Snygga bilder! Great http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_1_204.gif |
Citat:
|
Citat:
Hoppas attdu kan lägga ut en BETA snart. :) Det skulle vara roligtatt få provköra din bana Arvid! |
Inte så mycket faktiskt eftersom jag gjort en del med min bok.
Men efter att jag gjort Rensätra C plus lite stad runtom släpper jag en V 1.0 |
På tiden med lite bygge nu va? ;)
Rensätra börjar utvecklas. Bilder på Rensätra C och Rensätra Norra plus en bild från ett bostadsområde i Rensätra Norra |
Finns bara 1 sak att säga om denna rutten: SNYGGT:)
MVH Kristian:) |
En bild från området Korum i Rensätra
|
Hej.
mycket snyggt |
Tack!
Staden utveklas och en hamn kommer även at byggas :) |
Underbart!
Ja,nu ser det ut som att det blir snyggare och större det låter ju härligt om du också kunde skapa en liten film om ruttbygget.
Mycket imponerade och kreativet fortsätter! http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_17_2.gif |
Hej
Tack! Film,nej du får vänta tills jag släpper rutten;)(kommer om några veckor;)) en bild på Olsta i Rensätra. Observera ica butiken i det närmsta röda huset. |
Rensätra utvecklas snabbt och planer blir att jag släpper den efter helgen :)
Bild 1. Mitt i Rensätra stad Bild 2. En bild från Norra station i Rensätra Bild 3. Busshållplatserna vid Norra station (observera Korum i bakgrunden) Bild 4. Hamnen och Rensätra datacenter Bild 5. Ett barn inspekterar ett containertåg från lekplatsen i bostadsområdet i Olsta. |
Litet test med de nya stolparna.
Var ganska enkelt och blev bra :tumupp: |
Citat:
MVH Kenneth |
Ställer samma frågor.
Ser inga barn alls vid lekplatsen och det ser fult ut med bara en grå textur på "computer house"-huset. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:55. |