![]() |
Citat:
Bilden var verkligen fräck. :tumupp: |
1 bifogad(e) fil(er)
Hittade en gammal bild på en Ra i Åstorp..:
|
Trevlig tråd Olaf!
Bidrar med 2 bilder från olika skoluppgifter, båda tagna och framkallade av mig =) Bifogad fil 7930 Bifogad fil 7929 |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Kommer en bild från mig okså:
|
Citat:
Ja den var inte så svår;) Men man vet ju aldrig, bilden är tagen i Malmö och det är Turning Torso vi ser på bilden.... MVH Kenneth |
Citat:
|
:) :mad:
Citat:
|
Den bortglömda trafikplatsen...
Foodia i Staffanstorp har inte trafikerats på länge, inte banan överhuvud taget heller. Man kan ju hoppas att banan får en renässans om sådär 10 år, då det ju är planlagt en järnväg från Malmö till Dalby. Kanske får banan då samma sträckning på den här platsen, fast planskild, men än så länge är det bara att spekulera...
http://www.ludvigsborg.se/simon/pvbi...2/IMG_5734.jpg |
|
|
|
Trean var riktigt fräck.
Hade varit trevligt med fler bilder från underjordiska tub-stationer. Typiskt att man bor i Skåne när man är tub-fantast.... :mad: |
Citat:
|
Kul idé
4 bifogad(e) fil(er)
Jag måste bidra med några jag med :) tre av fyra bilder har jag visserligen ändrat till s/v vilket kanske är fusk men jag var tvungen att prova ;) Men en är faktiskt tagen i s/v :)
Bild 1. Passage under Göta Kanal på riksväg 36 i höjd med Näs på bilsemestern förra sommaren. Bild 2. Domedagseffekten blir förstärkt av en öde länsväg 138 i sommras. Denna är faktiskt tagen i s/v Bild 3. En natt vy från mitt fönster förra året. Bild 4. Solnedgång mot Bredängshållet med Tv/radiolänktornet för några veckor sedan. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:24. |