![]() |
Så bra det ordnet seg. :tumme_upp: Kjempefin stall.
|
Hej!
Första gången lyckas jag vända skivan i rörelse. :Yeah: Har aldrig prövat förut. |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag håller på lägger spår till Gol. Tyvärr tvingas jag plocka koordinationer från annan karta och placera stora flaggor. Kanske förstår detta. Det är tredje gången jag fick göra så. |
Kikket litt på kartet på Google. Det ser ut som dette er det siste området hvor det er ganske dårlig kart.
I området Austvoll til Flå og litt øst for Sokna er det litt dårlig kvalitet men det tror jeg hjelper med å zoome litt ut for du kan tydelig se jernbanetraseén, med tanke på at spillet ikke kan laste inn bilde. |
Nu gråter jag! Rutten är kraschad!:mad: Går inte att öppna rutten längre. En månads jobb har gått i spillo!
Finns det nå´t man kan reparera? Detta är första gången jag upplever. Hoppas på bra tips! |
Citat:
Saker du kan testa: Testa göra en backup från utilities och sedan installera rutten igen. Verifiera filerna i Steam. Starta om datorn. Vänta någon dag och kolla ifall det funkar igen. Hoppas att något av detta hjälper och att du får tillbaks allt arbete! |
Bugg i uppdatering?
|
Citat:
Det hjälper tyvärr inte. Suck! |
Citat:
Det sista jag gjorde var tokigt signalplacering tror jag. Det går inte öppna editor för Bergensbanen heller. Nu uppdaterade jag Dropboxen. Om ni vill hjälpa mig att lösa felet vore jag väldigt tacksam. |
1 bifogad(e) fil(er)
Så här ser felmeddelande ut.
Om det inte finns lösning inom en månad, så avslutar jag Bergensbanen. För jag orkar inte bygga igen cirka 5 mil igen. |
Krasjet spillet når du plasserte signaler? Isåfall, hvilket signal var det siste du plasserte? Kanskje send support til Dovetail slik at de kan hjelpe deg også.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Har verifierat och det slutar så enligt bild. Hur skaffa nytt?
|
Hadde samme problem da det krasjet ofte, ved at det manglet mange filer. Jeg prøvde på clear cache, for så å verifisere filer flere ganger på rad etterpå.
Fråga. Bruker du flere skjermer samtidig? |
Citat:
|
Jag undrar nu om nå´n som hämtade skadad fil från dropboxen och testat?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:11. |