![]() |
ska till en gymnasieskola imorgon och ha praktik hela under vecka 6 och jag kommer sakna mina kompisar då :( :Yeah:
|
Citat:
|
Citat:
|
idag så tappade jag min iPod Touch i bussen när jag skulle sätta mig (föraren var ute och snacka med nån för alla hade inte kommit än) och jag har en stor spricka nu och är arg på mina föräldrar :( :mad: :Yeah:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan man inte ha ett skal som har kanter som sticker ut längre än skärmen
så tar skalet emot? Tänker då på typ mjukplastskal eller vad det är. |
diskrensning.....
nu blir jag riktigt irriterad på diskrensning och det står: "Använt utrymme: 351 771 000 832 byte 327 GB" och "Ledigt utrymme: 0 byte 0 byte" och "Kapacitet: 351 771 000 832 byte 327 GB" alltså jag vet inte vad det betyder och jag fattar inte vad jag ska göra nu med hårddisken!! :mad: :vetej:
|
Citat:
|
Kör igång diskrensningen! Och sen flytta dina filer till extern HD.
|
Citat:
|
ska jag köra diskrensningen nu? :vetej: men då blir mina alla filer borta :( :Yeah: jag vet inte om jag har en extern HD :vetej:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Imageshack kräver nu att man reggar sej för att ladda upp bilder, det gillar jag inte.
|
idag avinstallerade jag Steam på grund av hårddisken var snart slut av utrymme, men när jag installerade idag och jag ska logga in så står det: "Computer Authorization Required" och den säger om att jag ska acceptera på min dator för att logga in med en special kod och dom ska skicka ett e-mail när man har skrivit in koden tror jag, men jag vet inte vad jag ska göra! :mad: :confused: :vetej:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kanske i kontrollpanelen.
Sök på Google, Youtube etc. |
Citat:
|
Det finns återställning i Kontrollpanelen. Start/kontrollpanelen/återställning. Kolla noga.
|
okej! :Yeah:
|
jag hittade den! Start/Kontrollpanelen/System och underhåll/System/Ändra inställningar
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag tror du inaktiverar brandväggen och sen installera NOD32. Om det lyckas så aktiviera brandväggen igen.
|
Får inte RW2012 att fungera
Hej
Får inte RW2012 att fungera, det är för sorgligt. Samtidigt har jag ett problem till, jag får inte PayPal att fungera , jag är så jä*la förbannad Har ringt både min bank och PayPal och dom bara skyller på varandra. Jag vill spy...... Varför skall allt jä*las på en gång |
Allt är löst
Hej:)
Detta skulle väl jag skrivit i positiva tråden, men jag har fått ordning på både RW och PayPal ...:grin: |
Det är väl kanske inte ett ämne av sån magnitud att det hör hemma i pisstråden...
Men nånstans måste man ju få ventilera sin frustration över det h-e som kallas UVW Unwrapping... På laptop... ...med touchpad! :rolleyes: |
Citat:
|
Vilken ren skitvecka det varit! :(
Skönt att man fick sluta tidigare idag så att man slipper idioterna, äntligen helg! :tumme_upp: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:43. |