![]() |
Citat:
|
För övrigt håller jag med angående nivån i forumet generellt. Av någon anledning har det på senare tid dykt upp ett stort antal användare som förefaller vara ute enbart efter provokation.
|
Jag kan bara titta på och se hur det är. Tycker inte om hur det har blivit just nu. Likaväl vill jag inte bli inblandad, annars blir man attackerad hit och dit...
Hoppas allt blir lungt igen... |
Banbyggarna ligger nere! :mad: :mad:
|
Citat:
www.banbyggarna.se |
Jajamen, funkar perfekt hos mig också!:)
|
samma här! :Yeah:
|
Citat:
|
Oj oj oj vad saker är skit just nu. Finns inget ljus att se fram emot. Värdelöst!
|
Snart har Tres mobilnät i Mjölby legat nere i ett helt dygn. Det är baske mig långt ifrån ok! :mad:
Det blir reklamation på ett eller annat sätt. |
Är i Grönklitt och åker slalom. Är i ankarliften påväg upp. Ser en kompis och vinkar. Förlorar plötsligt kontrollen totalt och ramlar, men benet fastnar i liften. Tappar ena skidan och släpas med sådär 20 meter innan jag lyckas komma loss. Massvis med folk ser det. Alla skrattar. Pinsammaste händelsen på lååång tid...
|
Citat:
Fast det kanske såg kul ut och du själv kanske kan skratta åt händelsen i framtiden. |
Citat:
|
Vaknar mitt i natten och har diarré. När man väl ska svälja frukosten på morgonen så är man så torr i munnen att det inte går och svälja och p.g.a av det så, (ni vet vad som händer). Men annars känner man sig rätt så pigg i huvudet. Blir hemma idag och imorgon från skolan.
|
Sveriges tågbolag motarbetar verkligen praoelever...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Familjens Saab 9-5 gav sitt liv för att rädda mitt i gårdagens bilolycka, en oerhörd tur hade jag som klarade mig såpass väl, hade vi bara haft lite annorlunda vinkel på bilen, så hade jag inte klarat mig alls lika bra.
|
usch det låter otäckt men skönt att du klarade dig!
|
Citat:
mvh gubben50 --------- John |
Aldrig kul när sånt händer, men tur att allt gick bra - relativt sett
Dagens egna piss då? Jorå, i brist på annat intressant att göra grävde jag fram min gamla gitarr som jag aldrig lyckats lära mig spela på:rolleyes: Glad i hågen tänkte jag att det här ska nog bli kul och gick ut rätt hårt i början. Resultatet: allvarliga fingersmärtor... skriver detta med tummarna :D |
Citat:
Tur du åkte i en så pass säker bil också. |
Jag måste erkänna att jag har slöat hela j-kla helgen och inte fått något gjort. Hur kan man vara så slö? Borde ha arbetat med jobb saker samt DONJ saker men inget blev gjort.
|
*---Fel tråd---*
Och tur att du klarade dig Marcus! Kan inte vara kul att uppleva sånt. |
Citat:
|
Citat:
|
Fick nyss veta att min farmor dog, det känns helt overkligt...
|
Citat:
|
Citat:
|
bilolycka
tja, idag på skolan så kom min kompis idag och han har berättat att han det har varit en bilolycka (förra veckan tror jag) och vi alla i klassen fick veta vad som hände och han satt bakom föraren, men hans kompis satt fram och han fick pannan vid instrumentbrädan för att han satt fram och stolen var långt fram (eller jag vet inte och det gjorde jätteont på hans kompis), men föraren hade fått lite näsblod och sen kom det en krockkudde på föraren (finns på alla bilar, men hans kompis kom det inget så det var synd) och min kompis hade klagat att han hade ont i nacken och han har stukat handen och jag tycker det är väldigt synd :( :Yeah: så han får ta det lugnt i skolan :Yeah:
|
Jag mår sjukt dåligt psykiskt just nu är orolig över allt och mår illa. Ingenting känns kul just nu. Hur ska det gå. :(
|
Jag är lite ledsen för jag måste nedmontera min Märklinanläggning. Vi måste ha torkrum.
Så all Märklin jag haft sen jag var liten hamnar i kartonger. :( |
Citat:
|
Citat:
|
1000 objekt i en tile och ändå bara spår, ibland är det jobbigt att vara MSTS-ruttbyggare...:godnatt:
|
tycker ingen om att det är synd att min kompis hamnade i en bilolycka förra månaden? :( :vetej:
|
Citat:
|
X2-lover, vad menar du med ditt sista inlägg? Vad har SJ nu gjort för fel?
|
Det är X2-lovers smått överdrivna signatur...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:46. |