![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
Takker for tilbake meldingene. Her er noen bilder fra Audnedal stasjon.
|
Snyggt!:tumupp:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Da forlater toget Audnedal St. på vei vestover.
På det tredje bilde forsvinner toget inn i Hægebostadtunnelen (8474m). Vi får håpe denne Bm73 ikke brenner opp i tunnelen slik det gjorde på Halingskeid i dag. |
3 bifogad(e) fil(er)
Da er vi kommet til Snartemo som jeg holder på å bygge opp.
Denne stasjonen ligger mellom Hægebostad tunnelen og Kvineshei tunnelen. |
hej! dig har jag inte pratat med dig förut :vetej: kommer den bli klar snart? :vetej: ska bli kul att köra den snart :Yeah:
|
Tjat får det inte att gå fortare, det tar den tid det tar helt enkelt. Snartemo verkar ligga ungefär 1/3 från Kristiansand av det totala avståndet till Stavanger (om ni förstår vad jag säger...) ;)
Det blir bra iaf!:tumupp: |
Ojoj...!
Dette ser kjempebra ut!! TOMMEL OPP!! |
Hej!
Det blev fint det här, Jan! |
Takk for tilbakemeldingen.
Snartemo ligger 429 km fra Oslo S, Stavanger ligger 599 km fra Oslo S. Så det er et stykke igjen. |
Citat:
Ha en fortsatt fin sommer :):) |
Hjep til objekter
3 bifogad(e) fil(er)
Hei
Er det noen her på forumet som kan lage disse objektene til min rute VBSR så er jeg meget takknemlig.:ber: Det er Heskestad starsjonsbygning og Moi stasjonsbygning. Her er noe bilder av disse det er flere bilder på. http://www.jernbane.net/db/dispenhet...sjoner&katID=5 og http://www.jernbane.net/db/dispenhet...sjoner&katID=5 |
Er det ingen som kan hjelpe meg med disse stasjonsbygningene.
:ber: |
Citat:
|
Citat:
Lykke til med videre bygging av vbsr :tumme_upp: |
5 bifogad(e) fil(er)
Hei igjen og vell overståt sommer med mye regn.
Da er vi kommet til Storekvina Hp 446 km fra Oslo S. Her er noen bilder. Neste stasjon er Gyland 454 km fra Oslo S. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:02. |