![]() |
Nu är jag mer eller mindre officiellt mer eller mindre inte arbetslös längre:D
|
Grattis, härligt Sealpower!:D Vad gör du nu, driver eget?
|
Nu är det bestämt, jag ska åka London - Paris på sportlovet! Flyg från Västerås till London, därifrån Eurostar till Paris, därifrån InterCity-tåg (Corail) till Bouvies (osäker på stavningen), därifrån flyg till Skavsta och sedan tåg hem.:tumme_upp:
|
Rammstein upp på scenen i Globen om ca 1 timme! :tumme_upp:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hoppas det går bra på jobbet!:) |
Jag fick en stärkande promenad från Centralen till Östra i morse p.g.a. kaos. :)
|
Citat:
|
Sitter på veolias nattåg till åre :) det var 25min försenat men det hinner vi ta igen innan Åre :)
|
Citat:
Mitt positiva: Ny dator beställd idag, äntligen! Så lär bli köp av TS2010 och lite sånt, så får vi se hur det går :) |
Nya datorn levererades idag:) Allt fungerar som det ska, grymt! :)
|
Från lördagen i nästa helg och en vecka framåt ska jag vara konduktör. :) Ett yrke som jag har velat prova, men inte arbeta med. Ska bli skoj!
|
Positivt: Jag överlevde ett 1h långt gisslandrama, även om det var nära att jag blev avrättad några gånger!:visslar:;)
Negativt: Mitt magasin till plastkastarbössan(som gisslandramat utspelades i också givetvis) har gett sig helt nu, det får bli att köpa nytt snarast... |
Citat:
Eller snackar vi ett spel? Airsoft? |
Citat:
|
Just investerat i en rysk pälsmössa...
Vad jag nu ska ha den till återstår att se, får väl läggas på hyllan bland andra skumma huvudbonder jag samlat på mig :cool: |
Timrå Red Eagels
Snacka om att man har bitit på naglarna hela säsongen, men i sista matchen å sista perioden, med matchens enda mål mot Luleå, fixade man det.
SLUTSPEL |
Citat:
|
Bruket släpper sitt första album på onsdag. Fast de sålde det redan igår på releasefikat. Något av det bästa jag har hört.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kom just hem från en mycket trevlig konsert med Kent. :applad:
http://www.simonbertilsson.se/bilder...4/IMG_1584.jpg |
Har just installerat lite kablar så nu har jag 1080p mellan dator och tv :ber:
|
Citat:
Simon: dom spelar vänstermusik vilket jag förstått att du nog inte är så mycket för ;) |
Njuter fullt ut av bästa spelet jag spelat på länge, nämligen bad company 2, som jag njuter av i DX11 version, om än något limiterat pga dess stöd för det, men ett mycket trevligt spel med en fantastisk multiplayer del som jag fullhjärtat rekommenderar er att prova om ni gillar FPS.
|
Citat:
Jag tyckte helt enkelt att Bruket höll en rätt låg musikalisk kvalitet. Texten hörde jag aldrig. |
Citat:
Men instämmer att det är ett sjukt bra spel, bara ljudet gör det nästan erotiskt! |
Citat:
Jodå ljudet i BF: BC2 är det bästa jag har hört i något spel, då har jag ändå spelat en del spel, Frostbite gör även spelet helt fantastiskt och möjligheten att faktiskt jämna allt med marken är en väldigt trevlig detalj, vi får nästan ta en rund någon dag ;) Körde för övrigt sniper på banan "Panama canal" innan, fick dubbelt så mycket poäng som min kompis som hade 16 kills, jag hade 7 kills, marksman headshot är lite smått roligt, dom förstår aldrig var man är ;) |
Citat:
I Sthlm Kallar sjunger Hellman: Inatt hoppas jag att Rosenbad brinner, tynar bort och försvinner. Finns massor med exempel, men man hör det bara om man lyssnar på texterna. Riffen ger inga budskap direkt.. http://www.dn.se/kultur-noje/musik/r...h-arg-1.982723 "Rocken har åter blivit röd och arg" |
Håller på att ladda ner Isle of Wight från Steam till RW nu. Blir kul att testa det sen! :grin: :)
|
Citat:
Nu har jag testat IOW ordentligt och den var riktigt bra! Den var verkligen värd pengarna. Den kan verkligen rekommenderas starkt! Man får även med ett litet gult arbetslok + en vagn till den. :) |
Citat:
|
Deklerationspapperna kom idag med ett positivt besked att 14172 riksdaler kommer att ges tillbaka. :)
|
Citat:
Hur gick det te? :applad: |
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Numera så ser mitt skrivbord ut såhär.;) Gissa varför jag är glad!:D:grin:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:46. |