![]() |
Finfina bilder!:drool:
|
Fina bilder Totte :).
"Skitväder" gör sej riktigt bra i tågsim, dessutom så slipper man ju bli blöt själv ;):). |
Tackar! Det gläder mig.
http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/0002015F.gif |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
-- Två svenskar och en ungrare ute och rullar. |
Robel
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Va, vad gör Robel här i Lilla Edet i snöovädret på hösten? |
Sjs X55 i naturlandskap
1 bifogad(e) fil(er)
Här kommer Sjs X55 så fint i den fina naturlandskapet
|
1 bifogad(e) fil(er)
InterCity 723 har stannat i Latina, 6 mil söder om Rom, på sin långa resa söderut en vacker sommarmorgon...:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Rapid 8 står redo på Malmö Central med ett expresståg mot Stockholm.:)
|
Kommer vi att få sträng vinter?
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Kommer vi att få sträng vinter? Kanske får Sverige bättre snöröjning den här gången. |
1 bifogad(e) fil(er)
Ja idag har ju DB lokbrist igen så man fick ju dra en DB 101 istället för DB 143. Var ju hur skönt som helst att köra det här loket, får se om DB har lokbrist imorgon också då man ska köra tillbaka till Hamburg. :)
|
101:an är väl det lok som i normala fall drar tyska IC-tåg, så var det lokbrist så var det nog 143:an som skulle få rycka in...:D Kul att du fick MSTS att funka!:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Bratislava till Prag med EuroCity!:grin::D
|
1 bifogad(e) fil(er)
På väg in till Brno.:)
|
Vill tipsa om den här videon till MSTS: http://www.youtube.com/watch?v=RZ4RuZgJzm0
Önskar att den repainten fanns till MSTS nu. Jag gillar klippet, och musiken är ganska bra, tycker jag. :) |
Alföld 5.1
Hej
Tog en sväng på Alföld. När jag väl fått editerat bort dom knasiga stationsljuden.....(ursäkta Kroatien eller var rutten kommer ifrån) så var den trevlig att köra. Måste säga att jag saknar "ej urspårning" i RW. Blåste på i 130 knyck. RW MÅSTE fixa den möjligheten. Grafiken var fin, men det är något i RW som gör att grafiken är snyggare, men vad vet jag inte:rolleyes: http://img695.imageshack.us/img695/8405/alfld1200.jpg |
Alföld är från Ungern:)
|
Taurus...
2 bifogad(e) fil(er)
Hej! Jag laddade hem lok från Österike som heter Taurus (Tjuren) ES64U2_020.
|
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Tack tågkompaniet för de fina svarta vagnarna! Visar nu dagens väder om hur Rc:n kämpar. |
blev jättesnyggt Totte :tumme_upp:
|
Några komentarer?
Har Trainz och RW fina motorvägar? http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020456.gif |
Snyggt Totte...
Fina vinterbilder... det får nog bli en vinterbana snart.. fast då i Trainz 2010...
|
Tack stina!
Det skall bli skoj att kolla din vinterbild på Trainz. |
Snygtt Totte! Längtar verkligen tills rutten kommer för nerladdning.:tumme_upp:
|
1 bifogad(e) fil(er)
DB:s nya magnetsvävartåg flyger fram genom tyskland! Eller, det var nog bara "vita-tomhetsbuggen"...:rolleyes:
|
Haha vem var det som körde då? ;)
|
Hehe, nog har man hört att det känns som att flyga fram, när man snackar om höghastighetståg, men det här...:D:D:D.
|
|
Citat:
|
Ersättningståg...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu när Ekan visade norskt tåg för Trainz, vill jag även också visa. EL18 med vagnar ersätter BM73 och kämpar mot snöstormen. |
2 bifogad(e) fil(er)
Två bilder från Philadelphia 30th street station. Två Acela Express står inne på bild ett och på bild två har "The Pennsylvanian" ljust ankommit från Pittsburgh och inväntar elloket som ska ta över för resten av resan mot New York.:)
|
Och så i Italien...
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag laddade hem Italia28 och skulle köra ETR500-FR från Napoli till Roma på hög hastighetbana (300km/t). |
Trevlig rutt och tåg, och tåget har både fin hytt och välgjorda ljud!:)
|
God Jul
1 bifogad(e) fil(er)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Önskar också god (h)jul till er alla! :D Länge leve MSTS. :)
(Anledningen till att jag tog denna dåliga reprisbild är för att MSTS inte fungerar som det ska just nu i jultider. :rolleyes:) |
|
Citat:
Trevliga jul-bilder, allihopa :) Å Go' (h)jul på er själv, alla MSTS:are :). |
God jul!
1 bifogad(e) fil(er)
Bifogad fil 39014
________________________________ |
1 bifogad(e) fil(er)
InterCitytåg dånar fram genom Tyskland på sin väg från Berlin till Hannover en vacker sommareftermiddag.:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Expresståg 170 från London till Norwich rullar in på Diss station samtidigt som ett sydgående expresståg kommer in norrifrån. Loket är Class 90.:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:41. |