![]() |
Citat:
|
Grattis Hemul!
Citat:
:visslar::oskyldig: |
Citat:
|
Citat:
|
Halsduk, jo det var väl några kalla dagar i februari då jag letade fram den men annars så har det varit uppknäppt i halsen.
Jo jag vet att det är kallt i Skåne då det blåser (och när gör det inte det?) och att skåningar fryser mer än de av oss som bor längre norrut:oskyldig: |
Halsduk? Vad är det? ;)
|
På tal om något helt annat..
Ny glugg rullade med gummivut ifrån Ume igår :visslar: |
Citat:
|
Datorn är äntligen tillbaka efter hårddiskkraschen.:D Nu med en dubbelt så stor hårddisk som innan. Här ska laddas ned tågsimulatordetaljer!:)
|
Dagens tentamen i "Programming Methods" gick bra, känns så iaf!:tumme_upp:
Samt att man sitter här och såsar, trots att man om bara 7h ska upp och köra till Anten i ädelt syfte!:drool: |
Hej
Fick mitt truckakort igår:drool: Nu skall man bara hitta ett jobb där man har nytta av detta... MVH Kenneth |
Citat:
|
Tentan i sjukdomslära C gick bra =) Och snön har börjat tyna bort sakteligen, nu blir det varmt (fast imorse var det -15 i väntan på bössa)
|
Grattis Knebert!
Själv så sålde jag en Gameboy samling (3 advance och 4 vanliga samt en massa spel) nu på morgonen. Tog bara en femhundring för allt, då jag inte trodde nån var intresserad (av sånt gammalt "skrot"). Jäklar va fel jag hadde! |
Lön!!! :tumme_upp:
Sen har man kört extra på favoritturen idag. :Yeah: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:53. |