![]() |
Hej Bergensbanen!
Den är två år gammal linjebok och det stämmer inte överens med Bergensbanensfilmen. Jag hittar inte nyare linjebok, så jag ber er om hjälp att hitta den. http://brage.bibsys.no/xmlui/bitstre...20Line%20speed |
Kjøre hele banen
Hei! Jeg har nettop fått siste versjon til Myrdal, Men hvordan kan jeg velge hvor jeg vil starte? Har bare mulighet til å kjøre Bergen og litt forbi Dale.
|
Citat:
Du får väl flyga till fler tåg som finns längs spåret. |
Lang tid
Tar ikke det litt lang tid?
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu har jag skapat standardscenario! Tåget startar i Bolstadøyri till Myrdal och tar en timme och 3 minuter. Hoppas du blir nöjd.;) |
Bergensbanen
Hej Totte
Jag ar mycket glad for å se at ni fortfarande byggar på Bergensbanen. :) Med helsing traindriver2015 |
Tack!
Jag har pausat bygget för att jag håller på med Trollhättansbanan. Förhoppningsvis nån gång efter hjullovet.;) |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Hei.
Fikk en SSD-disk til julegave. Jeg tenkte å prøve Bergensbanen, men jeg mangler Bergensbanen Assets. Da jeg prøvde å laste den ned fra Dropbox ble den avbrutt etter å ha lastet ned cirka 1,7 GB. Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men kunne du Totte lastet opp assets-filen på nytt? |
Citat:
|
Da laster jeg ned. Tar ganske lang tid å laste den ned pga. tregt nett. Tusen takk på forhånd. :ber:
|
Prøvde nå, og da funket utmerket. Tusen takk, Totte! :D
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Hade kunna göra det om jag haft mer tid. Den tiden jag har till att modellera lägger jag gärna ner på Öresundståget. Dessutom skulle jag vilja påstå att de bilder som du postat inte direkt är tillräckliga för att göra en modell av.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:22. |