![]() |
Konstigt, nya bilden blir som den med god-jul !!!
Hej Micke :)
Jag förstår inte hur du gjort, men den nya PDF-filen har en ny bild, men när jag kopierar den till min översättning, så blir det ändå GOD JUL :confused: http://img109.imageshack.us/img109/9020/kmj4godjul.jpg |
Hej!
Jag markerade bilden med handdragning och kopierade och julhälsningar visade inte. |
Det kan vara så att programmet har kvar i minnet hur original bilden var.. Jag har bara beskärt den... Så texten försvann... Kontakta mig på MSN efter kl18 så ska vi lösa så du får den nya bilden... utan text.
|
Angående problem med tåg till KMJ4.
Jag har börjat att samla fordonen till KMJ4. Man får kolla att i .eng och.wag-filerna att filnamnet och texten för 'Wagon' efter parentesen är identisk, samma stora och små bokstäver. I några fordon behöver man ändra i filen så att det stämmer. Ändra inte namnet på eng eller wagfilen, till den hänvisas ju i aktiviteten och con-filen. Sedan har jag problem att hitta Peterson-loket och flisvagnarna, var kan jag hitta dom? Det kanske finns någon som redan förut har hämtat dom och som kan skicka dom vidare till mig? Hälsninga Olle M |
Citat:
Skick gärna filerna till mig också :) Jag vill gärna ha riktiga länkar när jag justerat Patharna och gör en patch ;) |
Peterson & Flisvagnarna ska jag försöka få tillstånd att ladda upp på banbyggarna... Det är tydligen så att 3dtog inte har rättigheterna kvar att ha filerna ut som trainsim.no hade... Verkade lite struligt... Dessvärre inget som varken Totte eller jag visste om vid KMJ4 släppet...
|
Citat:
Här finns de: http://3dtog.com/?page_id=1101&category=2 |
Tack för hjälpen, har hämtat filerna nu.
Ska fortsätta kollen av aktiviterna och fordonen .... MVH Olle M |
Förbasakat :-(
Hej
Nu kan jag INTE göra några pathar, som jag tänkt, för det blir bara en massa error, angående "en massa" lok och vagnar som fattas !!!! Inget kul, jag har den Svenska PDF-filen översatt till Engelska nu. Hur skall jag få nån ordning på rutten nu ? Det finns ju bara två ställen att starta ifrån !!! Jag ville ha det som på KMJ 3.1, där kunde man starta från varenda liten väntkur och åt båda hållen. Sedan så är båda dom startpunkterna som finns nu gôrtråkiga, långt ut i tjottahejti.... |
Citat:
Tråkigt att du tycker om mina aktiviteter. Flytta act, srv och trf-filerna till säker plats. Då kan du skapa dina pathar. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:38. |