![]() |
ja, jag har kört comit
|
3 bifogad(e) fil(er)
Ett stort TACK till er alla, som arbetar med Rc-loket.
Har precis laddat hem och kollat den nya Beta-versionen för TS2009. Modellen blir bara bättre och bättre. Kommer att sluta med snurr i skallen, utav alla varianter som man kan välja mellan med ? Och äntligen rött slutljus på Rc-loket. EDIT: Har ni tänkt att göra, så att man även kan byta utseende på frontbelysningen via frågetecknet. Som dom Rc-loken (Rc2 ÖBB) som gick på export och som nu har återkommit till oss. Så som banverket, TågAb och TGOJ. http://www.jarnvag.net/lokguide/Rc2OBB.asp |
Jag har bara fått in ett rc lok i spelet. är det så för alla ?..
|
Citat:
Om du markerar frågetecknet och klickar på loket, så kan du välja texture + en massa andra saker. Precis som du gör, när du ger olika vagnar lite last. Bara att det här, är betydligt lättare. |
En fråga, det står att backspeglarna är animerade. Hur fäller man in och ut dom? Hyttbyte? Knapp?
Annars är det en superb modell. Vilket lyft jämfört med Aurans Rc, natt och dag. :tumme_upp: :ber: |
Citat:
Kör inte själv, så mycket från hytten. Utan föredrar, att bara beundra tågen utifrån, när dom dundrar förbi. Har bara sett, hur speglarna byter plats med färdriktningen. En riktigt, trevlig detalj. Hoppas, att någon annan. Har svar på din fråga. Kan vara bra att veta, när man skulle bli sugen på lite hyttkörning. |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Frågetecken och klicka på loket. Så får du fram denna ruta, sen är det bara att välja på. |
Fungerar allt material som är till Trs 06 till Ts 09 också?
|
Citat:
|
Citat:
Men man får många röda och gula utropstecken, på sakerna i cmp. |
Tack, då vet jag.:)
|
En fråga till jag har bara orange lok och det sj loket ...
|
Citat:
|
Citat:
Automatiken fungerar så här: Backspeglar - Då loket är längst fram i ett tågsätt är speglarna framåt utfällda. Är loket inne i tågsättet är alla infällda (multipelkörning). Är loket ensamt är båda utfällda. Vindrutetorkare - Är det någon typ av nederbörd (regn eller snö) går torkarna i normalhastighet. Vid "max" nederbörd dubbel hastighet. De är enbart aktiva i den hytt man sitter i, förutsatt att det är loket längst fram i tågsättet. Mats |
jag har ett litet tips/ tanke varför skriva med lok nummret tex 1009 ? vore det itne bättre att göra en lika enkel feture som när man byter plog där man kan döpa loket själv :Skvaller:
|
Citat:
|
Önskemål om det tas emot sådana?
Vet inte om det står någonstans i inläggen ovanför(?) men jaa... Svarta färgsättningen, provlokets (Rz) färgsättning? Silverpilen osv osv.. Att kunna välja enbenta strömavtagare? är det något ni har funderat på/håller på med? |
Janne målar så det stå härliga till. Övriga förbättringar får vi se vad som kommer med tiden
|
Citat:
UNderbart! |
Hej:)
Ett tappert försök att få svar på min fråga:;) Kan man måla om loket själv? edit Jag är bara intresserad av en version till nya RW . |
Citat:
Vill inte gå in närmare på, hur man målar om henne. För då dyker det säkert upp, en hel del tokiga ommålningar utav henne och det tycker jag. Att Jannes fina texturer och allt arbete, som han har lagt ner på dessa. Inte förtjänas, att bli förstörda utav taskiga ommålningar, om jag skulle ta upp det hela här. |
Hej Bengan :)
Om du känner mej rätt, så vet du att mina ommålningar håller en mycket hög standard. jag skiter i JANTELAGEN...:D Jag har målat om åtskilliga lok, vagnar mm till MSTS och ingen har klagat ;) Ända skillnaden är väl att jag alltid målar loken i nyskick, bortsett från diverse ånglok, som fått sej en hel del smuts på sej :visslar: |
Angående ommålningar av CW-modeller, så har jag gjort ett inlägg här om hur CW-verksamheten vill att det ska ske;
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....35&postcount=7 |
Citat:
Det har jag koll på;) Det var därför jag skickade ett PM till dig. Annars så hade jag struntat i det. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:20. |