![]() |
Tack
jag har försökt lägga upp endast Hytten / ljud filen
under downloads här på forumet men Får på Manage Attachments att sidan kan inte visas. Filen är på 10.50Mb och det går tydligen inte? Hytten till Dm3 lär bli 35Mb stor Kan jag skickat till någon admin på skiva ??? Hjälp tack. P.S. ska iväg till jobbet nu så jag kan inte få upp filen idag ska försöka igen i natt kommer hem runt 00-01.00. Om någon vet snälla skriv det då här. Jag hoppas att min trs rutt kan skickas till admin och dom kan få upp den. Blev besviken på det här forumet. Vad har hänt med svenska 3d tåg? Förr fans attch file där ? Borta ? TW |
Hej
finns det någon som kan säga hur jag lägger upp filer här.
Vem är administratör? Svar tack. TW |
Det finns en "Kontakta oss" på första sidan: http://217.197.57.186/
När du skriver ett ämne eller svarar på ett, har du inte Tilläggsalternativ under då? I den finns knappen: Hantera bifogade filer. Och giltiga filtyper är cdp, jpg och zip står det... Men dina filer kanske är för stora för att bifogas???? Hoppas det ordnar sig! |
Hytter
Jag ska skicka "när båda hytterna är klara" dom till en administratör som jag hittat för det här forumet.
Hoppas dom kan lägga upp dom. Tack för "hjälpen" svaren Pierre. Ska ta och få hytterna klara så fort så möjligt. TW Bild Dm3 Hytten går framåt |
?????
Är det fel på attach file ?
Jag kan inte ens lägga upp en fil på 2,96Mb utan Får efter tag sidan kan inte visas, det innebär att alla filer över säg 1-1,5 mb är förstora. Det är Fan löjligt. Jag tänker inte sitta och skicka något på cd till admin vem det nu är för jag hittade en guide på svenska 3d tåg. Ja vem som är vem vet jag ej. En vad jag minns har sluta med msts. Ändå står det att man ska skicka sakerna till honom.? Låter lustigt tycker jag. Jag kommer att lägga upp sakerna på två fungerande sidor. MSTS Train-sim.com krävs Användarnamn och lösenord. Trainz Download Station Krävs registrering av Trainz. Bussens hytt ska finnas på train-sim.com på Tisdag. OK Pierre och ni andra. TW |
Scaniapenelen ser ju helt klart trevlig ut men jag tycker det ser lite fel ut när ratten sitter snett åt sidan!;)
|
?
Sitter snett åt vänster?
TW |
Om jag fattar rätt så menar Olaf att bilden är inte tagen rakt framåt utan lite snett åt höger. Därför hamnar ratten inte i mitten, som den borde.
|
Jaha
Bilden är förkrympt för att få plats HÄR.
Inget över 1mb. TW |
okej? vilket i säg inte förändrar rattens läge.
|
Det är inte min bild
jag är tog den inte.
Men ja tjat men jag ska inte just nu men på sikt bygga en buss till msts. Och jag ska då själv ta foto på förarplatsen. Denna hytt duger för nu tycker jag. TW |
absolut...
Fortsätt med byggandet av dina hytter. Trevligt inslag. |
Helt OK för min del om du lägger upp den på www.train-sim.com
Och att ratten sitter lite snett bryr jag mig inte om. Jag kan inte göra en bättre hytt/förarplats och hellre denna, än en tåghytt! |
Ja bra
1 bifogad(e) fil(er)
Att train-sim.Com är OK.
Den först hytten var kanske inte så buss lik. Jo för en del nyare Scania skulle den väl kunna representera. Men men . Den kommer på tisdag enlig admin Train-sim.com. Tar två dagar att få upp den om jag gjort rätt men jag mailade admin ändå och om den inte finns på tisdag så ska jag skicka hytten till honom med e-post. Han kan ta i mot e-post med bifogade filer på mer än 5mb. Men jag har en ny hytt på G. TW Bild |
Kanon Lokförarn...fortsätt så här.
|
Hej Tack
1 bifogad(e) fil(er)
för att ni tycker det är bra.
Den första hytten finns nu för nedladning på train-sim.com namn Bus_Cab./Hytt. Och den andra hytten börjar få sin form. TW |
Buss hytt
2 bifogad(e) fil(er)
1. Hur jag har tänkt.
2. En bild till lagt till lite mer saker. |
Riktigt trevlig hytt.
|
Tack!!!
Ja det börjar väl bli mer buss likt.
Föresten har någon plockat ner den första hytten till msts. Vad tycker ni om den. TW "P.S. Börjar gilla MSTS mer o mer." |
Hytt nummer 2 ser ut att bli väldigt bra den med...
Den första är nerladdad och testad. Jag använder den till både bussar och lastbilar! Till bussarna skulle man önskat en annan högervy dock. Är vä/hö vyerna tagna från nån spårvagn? Bra hytt annars och jag ser fram emot 2:an! |
JA höger / vänster kommer
från en spårvagn.
Läs read me filen så ser du. Minns ej hur jag skrev den just nu. Och ljud filen hur är den. P.S. "Bell" måste finnas med i eng.filen för att allts ska fungera. TW |
Dm3
kanske att banbyggarna vill lägga upp filen när den är klar.
TW |
Kontakta oss via mail så löser vi detta.
|
Bra men ...
Citat:
Jag får upp är email adress ofullständig. Bättre om ni kontaktar mig. Klicka på användarnamnet och du hittar en mail adress. TW |
Jo RC6 ...
Jag slutade aldrig att bygga den hytten
TW |
Dm3 och RC6
Ja nu är hytterna klara.
det ända kvar är att bygga dom och så natt versionen. Bild.1 Dm3 Bild.2 RC6 |
Lokförarn: Väldigt fina hytter, men det är en liten detalj jag saknar på Rc6. Ute till vänster , vid den invinklade biten syns inte det vita som man ser på Dm3-hytten, om du förstår vad jag menar...Känns väldigt tomt utan det.
|
Gör gärna spakar som rör sig vid gas och broms om det är möjligt :)
Mycket fint jobbat också! |
JAaaa
Citat:
Sedan bra att det på pekades att det där vita fattades. TW |
Vita på plats...
Rc 6.
Ja hytterna är klara dom ska bara byggas. Ja vissa delar fattas en. Sedan sak jag också göra en natt version på dom. Så efter nyår ska dom finnas hos banbyggarna. Och Läs read me filen det första ni gör när hytterna finns för nedlading. Det finns också andra som gjort delar till dom. Och en del kanske inte blev så snyggt med tänkt på att dom sparkar som jag ville använda fick jag ej. TW |
Det vart jue super snyggt synd bara att de inte kommer ut förrens efter nyär :(
|
Kanonfina hytter!
Bra att nån har börjat göra, då dom gör mycket för den rätta känslan. Finns ju ganska många lok, som saknar riktiga hytter... Tack för dom fina hytterna! |
JA ,tack.
1 bifogad(e) fil(er)
Föresten lok utan hytt?
Något särsilkt du tänker på. Jag kan göra (särskilda hytter) om det är något som som fattas. Så skriv här om det är något som jag ska göra ett försök med. Bör vara lok / tåg som går i trakif idag. TW Bild.Busshytt |
En hytt till en T43 hade inte suttit helt fel.
|
Hmmm....
Ja, då är väl det nästa projekt.
Jag kan väl inte få till det lika fint som den som gjorde T44 tro jag, gjorde det. Men ja länge sedan jag vara i ett diesel lok giller inte dom SÅ mycket. Ja kan nog hitta bilder och någon som kör dom men Du har inga referens bilder? TW |
Ja
T43 , vad det ja.
Hmm...Jag vet inte hur jag ska göra spakarna , dom som tydligen ska sitta snett höger. I loket. Jag har just pratat med en del andra och ingen verkar veta. Så jag ska ivarfall göra ett försök. Men blir det inte lika bra som RC/Dm3 så ... Men just nu ska jag göra klart hytterna till RC6 o Dm3. Och så bussen på det. Sedan har jag trainz att få ut beta versionen på den. Och så är det jul. På det. Men runt februari bör TRS04 linjen komma som beta och sedan ska jag börja med några nya hytter. Fick ett mail om en ("elåsna?!") av dom bifogade bilderna att döma syftar någon på MTAB;s IORE,lok. Ja jag ska ta den med, så … T43 om möjligt IORE hytt Dom tar jag efter jul/nyår. Och ja jag vet att det här är en tråd om msts inte trainz. Men jag skrev det en då här så att jag slipper skriva det två gånger om vad jag gör om någon undrar. P G A mail så ser all här. Och hytter till Trainz som jag skrev att jag började på ... blir inget. Hälsingar TW |
Busshytt
1 bifogad(e) fil(er)
Natt version.
TW |
Jag är grymmt imponerad av dina hytter :) :tumupp:
|
Riktigt snyggt...
|
Tack Tack
man tackar o bockar
TW |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:24. |