![]() |
Hej.
Föredrar zipfil både till tåg eller rutter. Gör också som Pierre,att packa upp zipfilen i en mapp kallad: Nej-mappen. (hehehe) Har haft den tråkiga erfarenheten av exe-filer som spritt ut mappar och annat i Trainsim-mappen. Mvh Traingoal |
OM jag får vara med och tycka.. så föredrar jag alltid packade filer. Man har bättre koll på var saker hamnar och man slipper en massa grejjer i registret vilket kan göra det omöjligt avinstallera det helt en vacker dag
Men enklast är kanske att göra en self-extracting zip-fil.. (heter det så?) sådana kan man både installer via eller packa upp manuellt och inget hamnar i registret Bara min åsikt, men jag vet ju hur man brukar bli hunsad här för att vara lite smart *pik* |
Citat:
Näää, här får du inte komma o tycka... :eek: Schas iväg med dig till 3D-verktyget... :D I övrigt håller jag helt med dig! :tumupp: :D |
Jag röstade på .zip filer. De är mycket bättre enligt min synvinkel, det är enkelt att installera och man kan själv förhandsgrandska vad det är man installerar innan allting ligger i MSTS-mappen. Sedan kan jag lätt ändra på loket/vagnen's eng resp. wag filer innan jag installerar de vilket jag också tycker är bra eftersom jag kör alla mina fordon med automatic-koppel.
|
Jag tackar för det stora deltagandet i omröstningen! :)
Tanken var inte att utse nån slags "vinnare" eller inte, utan enbart för att dels se ungefär vad vi tycker, samt även kanske en del bra synpunkter kommer upp i ämnet. Och, det tycker jag verkligen det gjort i den här tråden, det tackar jag för! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:19. |