![]() |
Sehr güt!
Fixar du en Cd oxså? :tumme_upp: https://www.historiskt.nu/rullande/c...boras_1947.jpg Är ju en Cc i drivningen sedan typ en Ka upptill samt Ka tender eller ja C tender |
Vi får se, vad som händer framöver??;)
Just nu kikar jag på KA 692 med att lägga in nytt ljud plus nya skriptet. Dessutom en vedeldad KA 691. Sen tänkte jag även anpassa en del andra ånglok till det senaste och sista(?) skriptet. Dessutom håller jag på med andra skript.... |
Ytterligare en fel anmälan från Trainz Forum och nu avseende de 2 C loken.
Felet består i att 2 ljud filer saknades. Nu korrigerat så ladda ned loken via denna länk: https://www.mediafire.com/file/gm1tj...05_22.cdp/file |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009