![]() |
Citat:
Önskelistan från början är helt öppen, riktar sig till den som vill ta till sig. Givetvis ska man bygga det man har lust att bygga och inte bara något som andra önskar. |
Halloj allihopa!
Finns det någon där ute som är något vassare än jag på 3D och kan fixa saknade vagnar? Vore sjukt roligt med en bistro samt sov/liggvagnar! I värsta fall kanske man kan måla om A7/B7 som finns, vilket som funkar, men vore sjukt roligt om man kunde haka på lite vagnar och göra riktiga nattåg! Nu när vi har så många fina varianter av RC menar jag :D |
Överhuvudtaget saknar vi svenska passvagnar, 60talare och framåt, i olika målningar och varianter men man vet ju aldrig, kanske tomten är snäll i år ;)
|
Citat:
|
Hej!
Jag skulle vilja ha Hbins-vagnar i olika färger. Kanske har jag missat befintliga vagnar att hämta? Hbins passar bra till Lilla Edets pappersbruk SCA för de används i verklighet numera. |
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Tack för länkarna! Hämtade bara den första och de funkar inte, kanske krävs ordinarie vagn för att fungera. Se bifogade fil. |
Så här säger readme:
Citat:
|
Båda länkar "Not found".
|
Wagon soundpack hittade jag:
http://www.armstrongpowerhouse.com/i...&product_id=82 Men enligt manualen så finns det ett gratisalternativ. Laddade ner paketet själv och ser att gratisalternativet ingick i paketet. Om du installerade båda .rwp-filerna så saknas bara den första filen jag inte hittade. |
Citat:
|
Citat:
|
Jag installerade båda filerna idag på eftermiddagen och de finns inte i filtret.
|
Det är en fil som heter RSItalia_Lanterne_01.rpk för att få vagnarna fungera och den är omöjligt att hitta.
Jag har länge letat efter den och hittar inte. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:05. |