![]() |
6 bifogad(e) fil(er)
Ännu mer skrothögar.
|
8 bifogad(e) fil(er)
Om ni trodde, att det var allt som Lennart hade gjort, så trodde ni fel.
Här kommer lite till. |
Tack Lan o Bengan..
o kabeltrummorna är flera hundra procent snyggare än de Auran har lagt ut.. de som det står "Liverpool" på... trots The Beatles är där ifrån.. Snyggt jobbat..!
|
TACK julen är räddad.
|
Citat:
du, Ekan, Korvtiger, Svenolov och Bjornl har full frihet att använda mitt material hur ni behagar så länge ni inte börjar ta betalt för då skickar jag min "torped" Åssbon på er !-} Riktigt "Gul Jod" på er alla: L |
Hej LAn
Det tackar vi för för dessa är som gjorda för DONJ. Men tanka på att DONJ behövde utförda föreskrifter om hur man skulle hantera fylleri i loken så kan nog ölbackarna var en realistisk last. MVH / BL |
Jag säger då..
de kommer massa svordomar i mina tankar (fast som positivt) typ fy otrasigtvete va snyggt! Alltså, du borde egentligen få pengar för allt du gjort till trainz =D Om alla skulle ge en krona för varje paket av saker du släpper, skulle du vara rik! (mest för att visa sin uppskattning) GRYMT SNYGGT! =D Får försöka installera allt en annan dag, tack säger jag bara! (mot mina egna principer kommer 3 st animerade smilies i rad, men man säger att en bild säger mer än tusen ord) :applad::drool::ber: |
8 bifogad(e) fil(er)
Då övergår vi från Lennarts produkter till 50-tals bagage istället, som scenery objekt.
2 barnvagnar. 4 cyklar. 3 fisklådor. 4 gitarrfodral (basfiol, gitarr, fiol) men dom har fått samma namn (gitarrfodral), för att lättare kunna hittas tillsammans. |
8 bifogad(e) fil(er)
Lite mer bagage som scenery objekt.
2 hattaskar. 1 koffert. 2 kvinnor på bår. Gravid och med nyfödd. 3 läkarväskor. |
Jaså, ingen julefrid för dig inte, Bengan? :D
Alltid kul med mer småprylar:tumupp: |
4 bifogad(e) fil(er)
Sådär, äntligen har man kommit till slutet. Med Lennarts alla produkter och bagage som Scenery objekt.
En jäkla massa prylar var det, vilket jobb det måste ha varit för Lennart. Att göra alla dessa saker och sen mappa dom:tumme_upp::applad::applad::applad:, sånt som vi sällan ser och tänker på. Tack Lennart. 10 + 9 resväskor i paketen nedanför. |
Tack så mycket Bengan! Det här är jätte fina objekt att pryda sin bana med. :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
STORT TACK!:tumme_upp:
Jag hissar Benslands flagga i topp för allt material som jag nyss laddat ner! |
Tackar för allt detta! Kommer att komma väl till användning.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:46. |