![]() |
Ja, men det är den nya målningen, den jag gjorde var den äldre. Har tänkt att göra den nya också. Tågen rustades ju upp under 2010. :)
|
Aha, som den dalmas man är så har jag ingen vidare koll...;) Finns båda varianterna i trafik?
|
Ja, men den nya domminerar (tyvärr). Finns bara tre-fyra stycken kvar av den äldre färgsättningen. Tycker den äldre färgsättningen var snyggare, men interiören i den nya är bättre. :)
|
Då blir det ju bra med båda varianterna, så att man kan få mer varierad trafik i aktiviteterna. Måste åka X3 irl nångång!:)
|
Ja, interiören är rätt fin tycker jag. Här är en video:
http://www.youtube.com/watch?v=iuuQDcgxNuU :) |
Anledningen att jag inte har släppt något ännu är för att jag väntar på svar från Micke321. :)
|
Hej! Jag är imponerad över hur snyggt du har målat! Har du något intresse av att måla om A7 & B7 i nya svarta färgerna?:)
Jag har försökt men resultatet var allt annat än lyckat...:rolleyes: |
Ja, jag kan försöka! Tack för att du gillar ommålningarna! :D:)
|
Citat:
|
Citat:
|
Vill du ha 1 och 2:a klass vagnar? det är det jag har målat och finns att ladda ner i länken jag skicka ;)
|
Men varför kallar du vagnarna B2 och S12??
|
jag målade om vagnarna från rocktåget tror jag det var och jag har inte ändrat några namn så därför heter de som de gör! ;)
|
Annars har jag bra bilder på B7:an, så det kan bli fotorealistiska ommålningar. När jag har tid kan jag försöka fixa till det. :)
Vad är det för yttre skillnader mellan A7 och B7? Har ju bra bilder på B7, men inte på A7:an. :) |
A7 har som andra förstaklassvagnar en gul rand under taket, som går längs med hela sidan. Dessutom är 1:a-klassmärkningen bredvid dörrarna på gul bakgrund.:)
Fotorealistiskt vore super! :D |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:00. |