![]() |
Tror den heter Desire, gjord av HTC.;) Den, nycklar och plånbok är det som nattduksbordet används till ju!:visslar:
Skämt åsido, men senaste boken att ligga på nattduksbordet var "CakePHP", det är väl den typen av böcker jag hinner konsumera.:rolleyes: |
Boken SJ 125 år ligger på nattduksbordet just nu. Den har några år på nacken men det är fortfarande intressant läsning faktiskt.
|
Yngling på guld - Ernst Brunner
men har precis börjat så kan inte säga så mycket om den! verkar bra och jag gillar konst så det passar.. |
Rotat i bokhyllan...
Läser nu "Bomben" av Lars Molin... har betat av alla Hellström & Roslunds böcker...
|
Det skulle inte förvåna mig om jag snart har en tjock JTF-pärm där... ;)
|
Vad är nu detta..?
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Blodläge av Johan Theorin är den "normala" boken som jag läser. |
De är bra..
Citat:
|
Gudbevaremigväl...
Citat:
|
Fortsätter med "Bomben" och...
Fortsätter med "Bomben" och... har dessutom denna att utforska...:
http://mj-magasinet.se/510/index.htm |
"En nästan vanlig man" av Dag Buthler & Dag Öhrlund. Spännande läsning om än kanske lite väl mycket sex och droger. Men det är väl vardag för överklassen :rolleyes:
|
Den får man nog...
Citat:
Började i går på en biografi om husguden Zappa - "Zappa" by Barry Miles... http://www.bokia.se/bok/978080214215...a-barry-miles/ |
För närvarande ligger "Anne Franks dagbok" och "Matematik 3000 kurs D" på min fönsterbräda som får agera nattduksbord...
|
På nattduksbordet ligger ”Järnvägsliv, berättelse från tåg, spår och perrong”, en antologi av Åke Johansson (En bok för alla). I boken finns utdrag ur våra främsta järnvägsskildringar; Sara Lidman, Jolo, Strindberg, Ivar Lo – men också av den, som jag tycker, vår främste skildrare av livet i en bolagsbana: Gustaf Olssons roman ”Tåg ut”. Sök den på bibliotek – det kan finnes något enstaka exemplar kvar någonstans i Sverige. Antologin är förnämlig.
Nisse |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:39. |